sky italia is echt terug!!!

A

aydinsport

volgens satellietwereld.nl is sky italie terug op twee types van dreambox de serie 5600 en 5620 op de 7000 gaat het niet nou maar hopen dat ie ook op de kaartjes gezet kan worden

Voor de andere ontvangers gaat dit met de Dragon Cam (ook van Dream) met de Predatator11-files van Xumah.
Open zijn in ieder geval Cinema 1-2-3 en Sport 1-2-3 op Sky Italy.

Voor de MM en de MR schijnen de files binnenkort beschikbaar te komen (deze info komt overigens uit minder betrouwbare bron).

Het wordt toch weer steeds leuker.
Groeten,
Ben

Komt echt wel en gaat waarschijnlijk ook werken in een aston module :)

Maar we riepen het al langer he,, tita kaart heeft de toekomst. :)

op een andere board heb ik gelezen dat het al met een tita en een aston werkt maar niet 100procent de file zou bij een site **** staan maar heb nog niet gekeken sorry ik verwees bijna naar een site en dat mag geloof ik niet

Nee want dat gaan de TOE ters en bellen af volgens mij hehehe.

Maar straks weer thuis dan gaan we effe rondneuzen wat er allemaal echt is.

Er komt schot in de zaak.

Ik kan me niet voorstellen dat het binnenkort niet gaat werken op andere cams. MR 1.08S of zo (klinkt goed toch) of MM penta 1.21 S2 (ook mooi)

Ik denk ook dat tita tovenaar kaarten de toekomst hebben alleen krijg ik dat kreng bij mij nog niet aan de praat. Maar hulp is onderweg. (waar of niet pikmans)

see ya

jeejee99

die file voor de aston heb ik nergens zien staan dus hoeven mensen mij niet via pm te vragen waar die staat heeft een andere hem ergens zien staan graag ik hoor van jullie

werkt ook al op de DM7000 ! :) :) :)

Aangepaste SCAM en autoroll.key
Die twee bestandjes vervangen in uw eigen image en klaar is kees.

Die twee files zijn inmiddels al public en op verschillende plaatsen te vinden.

CU
Red

volgens sommige boarden is het een reclamestunt van multimedia en is het een tijdelijke hack

Werkt hier ook op de Dreambox 7000 met de PeterPan image.

Primafila, en de mmov kanelen alles is weer open!!! GAAF!

Helaas staan de zenders nog niet in de lijst van pet 123, dus je moet je manuel toevoegen!

Hier de link voor de transponders!
http://www.lyngsat.com/hotbird.shtml

Alle Transponders met het sky logo toevoegen!

Zo en nu neem ik een biertje! of 3...hehehe

GR Fred.

wordt aangewerkt!

Okay,

Bij deze alvast bedankt voor de medewerking, PET 123

Keurig!

GR Fred.

wie wil me effe een pm sturen,met de files voor de magicmodule,(of aston) die moeten er zijn,volgens sommige. (sky ita)
(of link)
mijn dank is groot.
heel groot.

er is in iedergeval nog geen aston of mm file voor nog niet vooralsnog

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan