sky italia is echt terug!!!

Halo luitjes de mooi tijden komen er weer aan nu skyitaly open is en op dreambox zal snel wel is meer open kunen gaan zoals cdsfrance en holand dus de mooi tijden herleven weer.

groeet djsat

dragon.jpg

!rdet~ I & II
Vi~cc~ss I & II
s~ca Mediaguard I & II
bet@Crypt
N~gr~vision I & II
DreamCrypt
TPSCrypt
CryptoWorks
Con~x
X-in-1 Funcard
and maybe more..

Bij de banner hierboven,, maar ik zou lekker effe wachten.

ik weet het ben mij eigen aan het vastbinden om hem nog niet te halen

Zaosl jack het al zegt wacht even voordat je weer en common interface weer gaat aanschaffen.......het kost alleen maar geld op dit moment terwijl dat je al een magic / matrix / Skycrypt / Irdeto all cam enz.....hebt liggen en je weet wonder kan altjd gebeuren....zoals jack al eerder gezegd heeft op een ander thread dat in enkele dagen weer wat nieuws komt......

Groetjes,
Deliyurek007

ja zoiets was er ook met de m2 kaart voor kiosk toen was het ook 3 dagen wachten en toen kwam ie er voor de tita die ik toen wel in het bezit had geduld is een schone zaak

Inderdaad,, zijn verschillende mensen al bezig met titakaart,, zal echt niet lang duren voordat dat beschikbaar komt.

@jack ik heb mij zelf fast gebonden terwijl mijn vriend kijkt lekker naar sky italie in de dragon module heb ik voor hem opgegraaden
grtz roufa!

Open zijn in ieder geval Cinema 1-2-3 en Sport 1-2-3 op Sky Italy.

Begrijp ik hieruit dat kanalen op de Astra Sat 19.2 E binnenkort ook te zien zullen zijn? Als de codering gekraakt is moet dat toch kunnen?

Wees geduld het kan zo zijn dat het weer tezien is.....maar ja je weet het maar nooit...

Groetjes,
deliyurek007

krijg de prima fila niet open heb de peter pan image van 24-12
heb de softcam en scam naar de var key ge ftp
reboot maar niets
ps ..op welke emu moet deze staan?

hoi
ik was aan een nieuwe programmer toe en heb gelijk maar een paar tita's bijbesteld , maar nu een vraagje welke cam heb je nodig ik heb een freecam , en ook nog ergens een aston 1.0 liggen maar deze laatste kan gepatcht worden geloof ik

kan ik een van beide gebruiken of moet ik ook een andere kopen(het begint stilaan een dure hobby te worden)

wie heeft er een antwoord hierop

bedankt

Koop nu maar een matrix cam en een magic module ben je vorr ongeveer 160 euris klaar.....

Alle kaarten draaien in beide modules en matrix is mooi speelgoed..

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan