sky italie hack..?

S

sat-star

Sky Italie op Dreambox 56xx

Door een bug in de kernel van de Dreambox serie 5600 en 5620 is mogelijk om gratis naar Sky Italia te kijken. Het hele pakket van Sky Italia wordt vrij geschakeld met behulp van een Dreambox serie 5600 en 5620.

De ?hack? is niet mogelijk op een Dreambox 7000s omdat de kernel anders zou zijn (zegt men). Ook is dit de eerste keer dat BSkyB op deze manier betrokken raakt bij een publieke hack. De ervaring leert dat zo?n hack vaak andere vormen gaat aannemen.

Dit bericht is alleen een goede opsteker voor Dream Multimedia omdat deze serie zeer slecht verkoopt aldus diverse Nederlandse dealers.

Leuke verkoop stunt de Dreambox serie 5600 loopt voor geen meter dus ze moeten wat.
Als iedereen een 5600 koopt zal het wel snel over zijn het net als met de Titanium als er geen Conax file voor is loopt dat ook niet meer.

Ik wacht wel ff rustig af.

Dat die "hack" niet zou werken op de 7000 lijkt me sterk, daar geloof ik niets van.

Dit lijkt me inderdaad een trukje om hun 5600 serie te slijten...

Weet hier iemand iets meer over deze 'hack' ?
Wat is die hack ? gebaseerd op wat ? etc.

CU
Red

Ja en laat het nou ook werken met een dragon module,die ook van dreammultimedia afkomstig is.

groeten tony

Hier de bron .......

Sky Italie op Dreambox 56xx

Door een bug in de kernel van de Dreambox serie 5600 en 5620 is mogelijk om gratis naar Sky Italia te kijken. Het hele pakket van Sky Italia wordt vrij geschakeld met behulp van een Dreambox serie 5600 en 5620.

De ?hack? is niet mogelijk op een Dreambox 7000s omdat de kernel anders zou zijn (zegt men). Ook is dit de eerste keer dat BSkyB op deze manier betrokken raakt bij een publieke hack. De ervaring leert dat zo?n hack vaak andere vormen gaat aannemen.

Dit bericht is alleen een goede opsteker voor Dream Multimedia omdat deze serie zeer slecht verkoopt aldus diverse Nederlandse dealers.

Bron: SatellietWereld.NL

Maakt toch niet uit is een goede stap in de richting en reageer nou eens niet zo negatief het is hobby waar je mee bezig bent.....

Begint het toch tijd te worden dat we de gebakken kernel weer helemaal kunnen uitlezen. Dan wordt ook duidelijk welke module er extra inzit, die bij de 7000 nog bij gefrut dient te worden.

en ja hoor, inmiddels ook voor de 7000 beschikbaar.

Inmiddels al overal te vinden :)
U kan dus uw eigen image aanpassen.
wel niet vergeten op FTA kanaal te zetten als je aan die files begint te prutsen

CU
Red
{editted by moderator}

Ja, hier iets meer uitleg:

[deleted]

{editted by moderator}

Met Rudream en de EMU ik heb WS_FTP pro gebruikt ervoor en dan kijken maar.

{editted by moderator}

Heb er de laatste in gezet en nu bij mij ook vanalles bij Sky open, vooral blij met de film kanalen.

Een bedankje aan de kraakers.

Bert

ja het heeft weer beeld alleen aftoe en stilstaandbeeld, maar licht dat aan mijn DB of aan de keys die nog niet helemaal kloppen.

Groetjes Bert

Daar is inmiddels ook alweer een fix voor en die loopt als een trein.

Staat op alle bekende sites.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan