sky italie uit en over!!!

Z

zeddini

vandaag een paar zenders zijn uitgevallen ik denk dat het door de kyes wissel van sky italie!!
grtz roufa!

vandaag een paar zenders zijn uitgevallen .
nee niets aan de hand gewoon uw kaartje herprogrammeren met os 1.03 in plaats van 1.06 en de files van mod er terug op

succes

kwam ik ook achter, na 2 uur proberen om wce104 aan de praat te krijgen.
Dus misschien had ik het voor elkaar ik zal het nooit weten:-(

gogo

Was het maar een keywissel.

Helaas is er meer aan de hand en ik vraag me af hoelang de andere zenders open blijven.

het kan geen keywissel zijn .ik had vanmorgen ook geen beeld meer op de humax met een matrix en een tita erin met de laatste files van MOD maar de os stond op 1.06, ik heb hem toen gedowngrade naar 1.03 en dezelfde files erop gezet en het is nu 19 uur en 40 minuten en hij doet het nog altijd

laika2

Is ook geen key chance maar een hash table verandering.

Wou jij Laika dan zeggen dat calcio en prima 6 - 17 nog steeds werken bij jouw nu dan.

Originally posted by jack
Is ook geen key chance maar een hash table verandering.

Wou jij Laika dan zeggen dat calcio en prima 6 - 17 nog steeds werken bij jouw nu dan.
ja het is raar dat jullie geen beeld hebben maar ik zeg het nog maar eens alles werkt nog perfekt . vanmorgen niets meer geen taquilla en geen prima en geen calcio en tot nu toe nog alles open .
allez laat ons kijken en genieten zolang het duurt
laika2

oooooooooooh sorry jack
ge had gelijk hoor ik zat naar primo 5 te kijken en inderdaad de deze dat jij bedoelde hebben inderdaad geen beeld meer ook de calcios
was een beetje te vroeg en te enthousiast
ngmaals mijn excuuses jack
laika2

yes is a change from hash tabels.
now is the new hash tabel in the ROM and not in the Eprom
original mosc card are working 100%

Conclusie, ze gaan over op op een andere hashTabel.

Hiervoor zouden ze dus eerst de nieuwe tabel uit de kaart moeten trekken, als dit al lukt!, lukt dit niet, dan zit Seca2 weer op slot.

Lukt dit wel, dan zijn we er nog niet, want dan moet eerst de hex file van de tita kaart opnieuw geschreven worden, en dit duurt zeker een paar dagen.
GR Fred.

Worden de tita kaarten weer goedkoper.

Scheelt weer een paar euri

Maar ik heb liever de boel weer open.

Ik heb vanaf het huts board de sleuteltjes van petalo (twilight) (fred jij beest jij) getest op de Droomdoos maar helaas geen resultaat.

latert

jeejee99

Hehehe, Beest???

Deze key's had ik al een poosje, en ik dacht dat er gewoon een keywissel was.

Maar na wat onderzoek bleek dus een wissel van de hashtabel..

Vandaar dat de April key's ook niet werkten!.

GR Fred.

ja klopt!! hash tabels is verrandert de originele mosc kaart werkt 100%
roufa!

Weet iemand toevallig hoe dat werkt... zo een hashtable wijziging?

Lijkt me op dit gebied toch weer leerzame stof

Ja zo een uitleg zou eens handig zijn.
Vroeger kon je wat info vinden op duwgati maar heb zo de indruk dat het daar wat kalmer is met info tenzij het over programmers gaat.

Aangezien er nu wat meer info over seca2 is,mag de site daar wat aangevuld worden.Hoeven wij niet te zeuren hoe dit en hoe dat,kunnen we dan zelf uittesten.

Greetz Edwardo

duwgati is er mee bezig dus misschien binnen kort meer uitleg.

gr gogo

Denk dat MOD dan nog eventjes wacht met uitbrengen van die files, als het hem al lukt, totdat er weer voldoende titakaartjes te verkopen zijn. Zo werkt die commerciele markt nu eenmaal.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan