sky uk kijken op dream is mogelijk!!!

pikkie zei:
En toch is waar waar deze topic mee is gestart heb zelf geen dream maar jullie doen toch aan CS waarom kan dat met sky uk niet??? een groot aantal mensen uit de uk die hier in nederland wonen en werken doen niet anders zelfs via een pc kaart werken ze er mee dus vreemd is het niet......kennissen van mij doen niet anders alleen zwijgt men er over waar de sharing vandaan komt en is de groep beperkt....

vinden je vrienden wel cool dat je er openlijk over praat ;)

CS kan met Sky UK net zo goed als met Sky Italia. Het probleem is inderdaad dat het heel moeilijk is om aan een goede share te komen.
Daarnaast moet je ook niet vergeten dat een kaart voor bijv. Sky Italia erg duur is. Het C+ NL pakket kun je nog per maand betalen, per jaar komt dat oko uit op zo'n 660 euro voor een volledig pakket.
Sky Italia zit op 800 euro en da's dus zonder ppv. Daar moet je dus al a.) genoeg liefhebbers voor vinden en meebetalen aan de kaart, b.) betrouwbare mensen en c.) is het illegaal dus het mag niet te diep besproken worden.

Maar het is inderdaad wel mogelijk.

BiG_G zei:
We bespreken het dan ook heel luchtig ;)

G

sky uk en sky italia lijkeme wel erg cool om te hebben.

maar inderdaad als je een leuk ploegje hebt dan moet het mogelijk zijn

hint hint uche uche:)

copycat zei:
vinden je vrienden wel cool dat je er openlijk over praat ;)

Ik kan hier rustig over praten hoor helemaal geen probleem en als je goed op de buitenlandse forums leest kan je ook daar die informatie ophalen hierover, want waarom mag je niet over een CS van sky praten is dat heilig of zo of kijken we zo tegen die provider op??? nou ik niet en als ik een hack zou kunnen forceren geloof me pleur het gelijk op internet en dan wil ik die koppen van SKY UK wel eens zien.......

Sorry voor de late reply..maar ik zat ff heerlijk een week met m'n pens in de zon 27 graden :biggrin:

Even voor BIG_G, als je op mijn naam klikt zie je al mijn gegevens.
In het oude forum stond onder de posting "send a private message"of "e-mail" je hebt dus deels gelijk maar ik ben bereikbaar!!

Was trouwens wel blij om er achter te komen dat mijn schotel na de storm nog geen graadje verdraaid is!

dan wil ik die koppen van SKY UK wel eens zien.......
Volgens mij zul je dan niet echt iets aparts kunnen waarnemen, misschien hooguit een licht fronsen van de wenkbrauwen.
Na zoveel jaar verwachten die al lang dat het ooit eens gaat gebeuren en neem maar van mij aan dat ze inmiddels ook al hun antwoord klaar hebben.
SKY is altijd enorm snel en goed geweest met het oplossen van hacks. Dus ik verwacht niet dat ze er echt raar van zouden opkijken.

Maar het zou natuurlijk wel leuk zijn als het eens zou gebeuren.:biggrin:

Black Tiger zei:
Volgens mij zul je dan niet echt iets aparts kunnen waarnemen, misschien hooguit een licht fronsen van de wenkbrauwen.
Na zoveel jaar verwachten die al lang dat het ooit eens gaat gebeuren en neem maar van mij aan dat ze inmiddels ook al hun antwoord klaar hebben.
SKY is altijd enorm snel en goed geweest met het oplossen van hacks. Dus ik verwacht niet dat ze er echt raar van zouden opkijken.

Maar het zou natuurlijk wel leuk zijn als het eens zou gebeuren.:biggrin:

Kijk Bt of super G lol we zitten weer eens op een lijn tuurlijk heeft VG. het draaiboek klaar leggen want ze hebben tenslotte garantie gegeven. dus ik hoop ook als is het maar een avond dat de boel een keer voor iedereen open gaat, zal wel dromen blijven lol.....

Tja... wie weet.. dromen.. maar gelukkig zijn dromen soms bedrog dus ik hou wel hoop hoor want... vroeger kon pw en C+ ook niet bij elkaar op 1 origineel kaartje (we weten nu wel beter), van Seca werd beweerd dat meer providers op 1 kaart ook niet ging, en ondanks verwoede pogingen nadien, bleek er toch wel iets gevonden waardoor het opnieuw lukte (C+ als eerste provider zetten) om nog maar niet te spreken van een X aantal providers op 1 funkaart dus ach.... wie weet blijft het toch niet bij dromen. Zou inderdaad erg leuk zijn, als was het maar voor 1 dag inderdaad.:biggrin:

pikkie zei:
Ik kan hier rustig over praten hoor helemaal geen probleem en als je goed op de buitenlandse forums leest kan je ook daar die informatie ophalen hierover, want waarom mag je niet over een CS van sky praten is dat heilig of zo of kijken we zo tegen die provider op??? nou ik niet en als ik een hack zou kunnen forceren geloof me pleur het gelijk op internet en dan wil ik die koppen van SKY UK wel eens zien.......

heheh
:)

Tja, wegens een interesse verlegging ben ik er heel snel achtergekomen dat het zelfs reuze eenvoudig is om Sky te kijken...

Dus ik snap eigenlijk helemaal niet waar over gesproken wordt...

Ow, en op de dream dus ook....

G

dan maar eens snel een paar LNB,S laten verleggen op mijn schotel ;)

Inderdaad, en niet elk bericht in zijn geheel quoten als je antwoord.:biggrin:

Nog steeds niet nee, want nu doe je het weer.:p
Zoiets heet eigenlijk net-etiquette, maar ach, je zal er niet gelijk voor gebeten worden.:biggrin:
Doch het zou wel mooi zijn om er eens op te letten of zich te informeren over hoe het zou horen.:cool:

Doch het zou wel mooi zijn om er eens op te letten of zich te informeren over hoe het zou horen.:cool:[/QUOTE zei:
ach ja zit ook maar pas online ( kleine 14 jaar ) maar goed ik zal er voortaan op letten (uche uche bite me uche )

HAP! Je wens (bite me) is vervult.
Zeker omdat je na 14 jaar......:biggrin:

Nja oke, ik zal je niet verder plagen hiermee, dadelijk krijg ik nog op m'n donder omdat ik off-topic bezig ben.:+

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan