Sky

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je zo met elkaar om gaat en gaat vragen of een topic dicht mag, waar zijn we dan mee bezig??????

Ik heb in het verleden meer van zulke dingen meegemaakt op een ander board waar konstant werd gevraagd of een topic dicht gaat, je mag daar dit niet je mag daar dat niet, een normale vraag word daar behandeld alsof je de stomste vent ter wereld bent...... Kortom, hou het gezellig hier, op dit board mag redelijk veel maar ga nu niet elkaar afzeiken of vragen of een topic dicht mag, das zo kinderachtig.......
 
Mijns inziens moet er ook niet gevraagd worden of een topic dicht kan en als dat al gevraagd wordt, dan behoort dan via het pm knopje of via het "report this post to moderator" knopje te gebeuren en niet gewoon publiek.

De moderators zijn immers zelf ook wel in staat te bepalen of iets kan of niet kan en steeds om sluiting vragen begint irritant te worden.

Daarmee wil ik niet zeggen dat de vrager in dit topic dat steeds doet. Er zijn in een aantal forum onderdelen verschillende gebruikers geweest die dat wel eens vroegen.

Misschien dat men in plaats van het vragen om sluiting, beter kan schrijven dat de nieuwe info eigenlijk niet meer van toepassing is en dat het verwarrend werkt.
Of zoals gezegd even een pm sturen naar een moderator.

Mijns inziens werkt dit topic nu ook heel verwarrend inderdaad, maar heb het speciaal open gelaten omdat er op die lange lijst nog vragen waren en het is een beetje lastig om in het ene topic een deel van een vraag beantwoord te krijgen en in een nieuw topic het andere deel van het antwoord.

Dat is nu echter niet meer aan de orde. Bespreking van het Nano51 verhaal kan (binnen de regels uiteraard) besproken worden in een nieuw topic.

Deze gaat inderdaad op slot, maar niet vanwege eventuele verzoeken maar omdat de topic-tekst, het schreeuwerige sky weer open (wat toen wel van toepassing was) nu te zeer verwarrend werkt.

Verder no-hard feelings, in mijn optiek heeft hier niemand echt iets fout gedaan, behalve dat persoonlijk discussies eigenlijk ook via pm horen, maar we strijken over ons hart. :)

P.s. Het is overigens niet zo dat je een uur nadien nog een posting kunt editten. Ik zou het moeten nakijken maar het editten van postings daar staat wel degelijk een limiet op en dat is een limiet van 5 minuten dacht ik me te herinneren.
 
@BlackTiger, we hebben het even nagekeken maar de edittime staat inderdaad op 5 minuten
 
Thanks, maar ik hoor net dat men ook veel later zijn berichten editten kan, wellicht dus een bugje in de software. Strange.

Edit: Probleem opgelost. Thread titel edit stond op 5 minuten, thread edit op 0 minuten, dat maakt verschil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan