SKYBOX S9 HD PVR Receiver

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.640
Waarderingsscore
304
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Heeft iemand al ervaring met deze box?

Linux ontvanger hd voor 149 euro.

 
Ja ik heb hem eerst met software zitten hannessen en krijg de seca3 kaart niet aan de gang, uiteindelijk maar een Aston 1.07 ci module er in gedaan en toen liep het wel.

Nu met de aller nieuwste software loopt bijna alles zonder ci module met de kaart in de kaartlezer behalve de MTV kanalen die veel coderingen hebben zoals VH1 en VH Classic de laatste twee zitten vijf coderingen op zoals Conax,Seca, Viacces en Crypto en Nagra.

Opnemen doe ik er niet mee gebruik ook geen cc cam het moet wel kunnen.

Zelf heb ik hem in China bestelt voor in totaal 100 euro met verzenden er bij maar DHL draait je een poot uit moest 27 euro BTW betalen.

Ze zijn ook in Engeland te koop voor 112 euro betaal je in ieder geval geen BTW hoeveel de verzendkosten dan zijn weet ik niet.

 
@ Aart

Heb je de cc cam dan niet nodig om de kaart van c+ te lezen?

 
maar DHL draait je een poot uit moest 27 euro BTW betalen.
Zit je toch nog goedkoper dan dat je hem in Engeland haalt, daar zit de b.t.w. er dan niet bij maar 112 met verzendkosten van minstens 15 euro is ook 127 euro. En volgens mij is het zelfs duurder want in Engeland zijn de posterijen behoorlijk pittig.

Anyway, het is niet DHL die je een poot uittrekt maar de belasting. Als jij je pakket via DHL of andere speedpost laat verzenden komt ie automatisch langs douane en dat betekent zowel wachten alsook invoerrechten en/of b.t.w. betalen afhankelijk van de waarde van het produkt. De belasting naait je ook nog dubbel, want ze nemen een percentage van de waarde INclusief de verzendkosten, dus je betaalt ook nog eens vrolijk belasting over je verzendkosten.

Zo'n fijn land hebben we hier.

 
@janblues

Geen idee hij werkt heel anders als een DM je kunt ook geen nieuwe CC cam downloaden alles zit in de software en er zit als je hem aan het net hangt ook geen browser in dus je kunt hem op die manier niet benaderen.

Ook kun je cc cam niet aan of uit zetten om de kaart te lezen ik stop gewoon de kaart in de kaartlezer en nu werkt het behalve een paar kanalen..

Heb de netwerk setup hier voor me dat is,

Cccam client setup

MGCamd plug setup

Twin protocol setup

Newcamd server setup

Je kunt je instellingen voor CC cam client op een usb stick zetten en dan uploaden ook de firmware gaat via een usb stick daarna krijg je een reboot en ben je dus alles kwijt je instellingen en zenderlijst dus die vooraf even er uit halen op stick zetten en daarna terug zetten tot op heden komt er bijna elke twee weken wel nieuwe firmware uit.

Het beeld van de ontvanger is verder prima.

@BT ik open even een nieuw topic voor de rest heeft weinig met de ontvanger te maken.:)

 
Bedankt voor de reactie aart.

Even wachten of hij hier ook op de markt komt.

 
CCcam werkt perfect met deze ontvanger.Zenderlijsten zijn makkelijk met een usb stick te uploaden,wel even aanvinken welke bestanden je wilt laden.

Met een geschikte editor kun je ook je zenderlijsten aanpassen,maar is niet echt handig.

Zo moet je de extensie veranderen naar dbs om de editor je kanalen te laten zien en weer terug zetten naar abs om terug in de ontvanger te loaden.

Ik zelf haal ze uit China en verkoop ze hier in Nederland.

Als de zenderlijsten op volgorde staan,zeker een goede ontvanger voor weinig geld.

DM 8000,DM 800.VU+DUO,

 
weet iemand waar ik deze zenderlijsten voor de skybox/openbox S9 kan downloaden, heb me helemaal suf gezocht.

Thnx...

 
Een up to date zenderlijst kun je het beste gewoon naar je eigen zin zelf maken het is even werk maar je bent van de straat.:)

 
Weet iemand een vertrouwd adres voor deze box?

Of kun je me misschien helpen aan een 7 of 8 twin tuner van dit merk????

:stupid::stupid::stupid::stupid:

 
Mensen loop toch niet te klooien met die Chinese bamizooi...kijk even naar een SAB Titan, tenminste als je geen server wil draaien maar alleen kijken, heb je voor 120 euro een prima ontvanger.

Werkt op CCcam, je kunt ook de zenderlijsten aanpassen en uploaden.

Ik zeg ieder zijn ding maar voor mij geen Chinese zooi.

 
Kijk daar heb ik wat ik wat aan...:applaus::applaus:

Net wat ik zocht een goedkope receiver om alleen tv te kijken...

Maar wel Met Cccam erop, voor inline...:kletskop:

Ik neem aan dat dit dan samen met ET 9000 en mijn CD kaart kan werken?:cool:

Misschien nog meer adviezen, voor een spotgoedkope receiver met Cccam??:biggrin::biggrin:

 
Kwaliteit zou ik nemen. VU+Solo of ET5000.:)

 
Ben ik helemaal met je eens Tiger, maar als men op het budget moet letten of er doelbewust niet veel voor wil uitgeven dan zijn er prima leuke alternatieven die je wel de zekerheid bieden.

 
Dat is zonder meer waar. En als het dezelfde SAB is die ook de SAB explorer verkocht, dan is het niet eens zo'n duur apparaat. Misschien nog wel iets voor een kennis van me.;)

 
laat maar weten, tik er eentje voor je op de kop

 
Thanks ik zal bij mijn kennis navragen, heeft ie interesse dan laat ik je iets weten!(Y)

 
Toppie, ik hoor het wel, overigens je hebt tijd, levertijd is twee tot drie weken, SAB loopt achter met uitleveren.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan