skygrabber met dreambox ?

E

ericr

hoi ik zag op ftd het onderstaanden progje staan
Heel lang geleden ben ik er eens mee bezig geweest maar toen werkten het niet zo goed
Heeft er iemand nu goeie ervaring mee of slechte ? wat denken jullie van dit progje ???

SkyGrabber is an offline satellite downloader.
You don't need connect to Internet online. All
you need, customize your satellite dish on
selected provider and start grabbing.
SkyGrabber has powerful filters system (by
FileType, by IP address, by MAC, by Source
port, by Dest port), flexible and comfortable
customize, user friendly interface. SkyGrabber
supported SkyStar2 through internal driver and
other cards ( TwinHan, SkyStar3 ) through
streamreader.dll.
Postinformatie
Categorie : Applicaties
Platform : Windows
Genre : Anders

Status : Gereed met uploaden
Tag : DPP

Nooit geprobeerd. Het enige wat ik ken op dat gebied is internet via satelliet en daarvoor had je een abo nodig.
Zou het toch al grappig vinden als het nu gratis zou zijn, dus zoveel vertrouwen heb ik er niet in.

Draait verder op windows dus heeft in feite niets met de Dreambox te maken want die werkt op linux.

Hoi bedankt voor je antwoord

maar wat ik dus probeer te zeggen is het vologende
ik heb eerst een progje gehad wat ik op de pc had staan ik meen dus dat dat filegrabber was maar kan ook netzogoed manna zijn of nog een ander ;-)
Ik zette de dreambox op een bepaald kanaal en starte het progje op de pc op en de data kwam binnen
dat was toen van alles
mp3, films ,jpg enz enz
dat kon je toen niet uitzoeken alles kwam gewoon op je hdd
En daar kon je bekijken wat je wauw de rest gooide je weg , ik denk dat het leeche heet zouw dat kunnen ? wie weet er nog iets te herineren of heeft een beter ide ?
en ik hoop dat het zo wat duidelijker is

Phoee... dat zou kunnen. In elk geval is wat je bedoeld nu wel een stuk duidelijker. Ikzelf zou het niet weten maar geheid dat er hier wel iemand is die weet over welk programma je het hebt en of er nog zoiets bestaat.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan