skystar2 usb

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2003
Berichten
4.213
Waarderingsscore
162
Punten
63
Leeftijd
56
Locatie
Ridderkerk
Wie heeft er ervaring met skystar2 usb?

Ik wil deze graag kopen omdat deze dan aangesloten kan worden op de laptop. Zodat ik de feeds weer kan lezen 4.2.2. en weer naar het voetbal kan kijken.

Als ik zo lees dan heeft men het vaak over deze usb kaart. Maar zijn er nog andere usb tv kaarten?

Alvast bedankt,

Nr.10
 
Ik heb hem hier op dit moment staan en ik moet zeggen dat hij meevalt en tegenvalt. Het is maar waarvoor je hem wilt gebruiken.

Meevallen (altijd eerst positief beginnen) doet hij als je het bekijkt voor normaal ontvangst van televisiezenders. Hiermee kan je alles doen met alle beschikbare alternatieve software op internet.

De signaalsterkte is gelijk aan die van de Skystar 2 kaart.

Tegenvallen doet hij als je hem als feedhunter wil gaan gebruiken. Zeker met 4:2:2 feeds slaat de usb ontvanger na een dertig tal seconden vast omdat hij heel erg veel vergt van de computer. Dit is getest met een laptop (3,0 GHz HT met 512 Mb).

Binnenkort zal er een uitgebreide test van deze ontvanger beschikbaar zijn op Satplaza en Feedhuntplaza. Even geduld wat dat betreft dus.
 
Satwatcher bedankt,

Zal dus eerst even die test afwachten. Als ik het zo leest kan je dus als je een nieuwe laptop hebt met deze USB beter uit de voeten dan een oude want dan doet hij het helemaal niet.

Zijn er nog ander USB kaarten dat je weet????
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan