Slaan we de lente over?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik ben buiten in de tuin en omgeving aan het opknappen.


Een houthok erbij, omdat er leuke aanvoer is om de kachel te laten branden, alleen al voor de gezelligheid.
Maar de temperatuur buiten laat te wensen over, ik krijg gewoon kauwe klauwen.

Wie bezorgd er bij mij even een zomerpakketje?
 
De lente was dit jaar op een woensdag, enkele weken geleden :biggrin2:
 
We hebben nog veel in te halen.





 
Idd erg weinig opbrengst tot nu toe.
Fikse eindafrekening.
Oplossing ipv een uitgebreide BBQ nu alleen kippenvleugeltjes
 
Wat mij betreft slaan we helemaal geen lente over, ben je betoeterd?
Eergisteren was het maandag en vandaag is het al weer zaterdag. Dus de tijd gaat sowieso al veel te snel. ;)
Even op het gemak dat de zomer ook wat langer duurt zodat we er langer van kunnen genieten.
Is voor mij ook gunstiger want des te langer duurt het voordat ik echt oud wordt. :biggrin:
 
He freggel volgens mij moet je andere zonnepanelen.
Die willen vaker een lekkere douche zo te zien. :LOL::regen:
 
Met het overslaan bedoel ik dat er wel eens wat meer zon mag schijnen, en iets hogere temperaturen, @Black Tiger .;)

Die hoge zomertemperaturen hoeven voor mij ook nog niet.
 
Ja geloof ik graag, maar vorig jaar hadden we in de lente ook al beter weer. De lente staat niet per definitie voor regen en slecht weer, dus er is nog hoop. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
Ondertussen baal ik wel een beetje van het klimaat hier in Nederland. Het is hier 8 maanden herfst en daardoor mis ik een boel BBQ-calorieën. :biggrin:
:biggrin:
 
Dat komt omdat er vorig jaar teveel klagers waren dat het te warm was, dus heeft men besloten dit jaar de winter wat langer in de lente door te duwen.
Ik zal eens bellen om te zien of we eind deze maand alsnog over kunnen gaan naar een warmere lenten en zien of er nog wat warm weer over is om te bestellen. 😎🌞
 
Ik heb ook al mooi weer besteld, maar dat schijnt niet op voorraad te zijn. En de levertijd is onbekend.
 
Ik mis inderdaad de lente mijn favoriete seizoen, met kleur in bomen, en de bloemen die weer overal groeien en een aangename temperatuur (meestal) maar nu dus steeds nat en koud. De zon was ook bij mij uitverkocht, en de regen was in de aanbieding. Konden we die maar opslaan voor als het van de zomer weer te warm is, en de gewassen snakken naar water.
 
Het wordt nog erger.
Hier in Groningen wordt grondforst voorspelt.
BT moet die weergast maar even in zijn tijger pak aanspreken.
 
Gelukkig zijn die klimaatterroristen even stil. Totdat de eerste warme dag valt natuurlijk, want dan is het weer veel te warm dan normaal... :ROFLMAO:
 
Ik heb ook al mooi weer besteld, maar dat schijnt niet op voorraad te zijn. En de levertijd is onbekend.
Ik heb wat meer invloed en heb iets voor half mei geregeld gekregen. Als ie niet levert dan ga ik eens iemand aan de jas trekken!

Of ik ook iets voor Groningen kan doen dat weet ik niet, dat ligt naast Vriesland dus dan kan de kou overslaan, de overheid heeft daar ook geen vat op dus enige wat ik kan doen is hopen. :biggrin:

Gelukkig zijn die klimaatterroristen even stil.
Nee helaas niet, een tweetal van die mafklazen had al het WK Snooker verstoord. :(
 
  • Haha
Waarderingen: Peer
Nee, eentje hebben ze tegen kunnen houden, een vrouw.
De andere was op het biljart geklommen en oranje poeder of verf er overheen gegooid.
 
  • Wow
Waarderingen: Peer
hoop dat het snel wat warmer is dan kan ik eindelijk aan mijn schotels knutselen
 
Even wachten dan nog. Als tegenprestatie wilde men het nog even koud hebben.
Om dat niet te lang te laten duren ben ik akkoord gegaan met vriestemperatuur vannacht en heel misschien morgen ook nog.
 
Gisteren eindelijk lekker weer. Maar nu sinds afgelopen nacht donder en bliksem.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan