@slome @home of hoe je het ook noemen wil?

Planet hoort ook niet in het rijtje thuis. Karhengsten heb je wel bij meer providers werken, maar ik vraag me af waar die bij Planet werken want de deskundigheid van de helpdesk aldaar laat te wensen over.

Newsserver (nova.planet.nl) is redelijk tot goed inderdaad, alhoewel hij dat wel was, maar heeft ook regelmatig dat ie niet doet wat ie doen met (net als bij die van @home), verder is Planet over het algemeen duurder dan andere providers bij een vergelijkbaar abonnement.
Eigen mailserver draaien moet perse via de mailrelay van planet, kan niet rechstreeks en er zijn nog dingetjes.
Daarom dat ik hem niet in het rijtje vind thuishoren eigenlijk, maar ieder zijn keuze.

Xs4all is altijd goed geweest, hoewel ook die veel te duur zijn met hun power abonnement 2-8 mbit.

Ja, over Xs4all lees ik meestal ook alleen maar goeie dingen.
Verder kan ik alleen maar echt oordelen over wat ik heb en da's Planet en over hun product ADSL ben ik tevreden.
Heb de hulplijn in bijna 3 jaar slechts ??n maal hoeven te gebruiken; kostte me 20 minuten, maar Planet heeft die kosten vergoed.
Lees wel veel droevige verhalen over Slome en Kwello, maar ja net wat je zegt; ieder zijn eigen keuze.

naar sorry freggel.
moest dat nou net bij mij gebeuren.
ik heb zelf ook @slome,ik heb mijn abbo net terug laten zeten,van breedband naar basis. abo.
van ,47.95 naar 29.95

ik heb wel spijt,het gaat echt traag.
snik snik.
ik had adsl,maar ik ga weer terug denk ik van de kabel naar adsl.
als ik bv,naar omroep.nl ga.
om een tv uitzending te kunnen kijken die ik gemist heb.
blijft dat k l o t e ding hangen,onder het kijken.
ach ja ,hadden we maar @home.
groetjes, format c:.
marc..

Wie aan de kabel gaat, wordt aan het lijntje gehouden. En niet alleen bij de helpdesk. We hebben toch niet voor niets draadloze ontvangst met de schotel?

"een gewaarschuwd .... telt voor ...." ;)

We hebben zeker draadloze ontvangst met de schotel, maar ik geloof niet dat we hiervoor in het perfecte land zitten, het waait regent of sneeuwt hier nog al vaak?

Of heb ik het mis?

Ik zal het nog maar een tijdje bij home moeten houden, ben nu op het moment zoals het nu draait toch nog wel een "beetje"tevreden.

Originally posted by Black Tiger
Bij een minderheid ja.
ADSL is daarnaast niet iets maar een heel stuk stabieler omdat je daar geen last heb van de hoeveelheid mensen die er zit aangesloten.
Het klopt dat een @home snelheid bij ADSL heel erg duur was, maar dat valt reuze mee nu.
Want @home zit op 2-8 mbit en die abo's kun je nu al krijgen vanaf ? 59,50, de gemiddelde prijs is ? 65. Aangezien @home op 2mbit zit, dan zit je dus voor een prijs die nog geen 2x zoveel is, wel op 2-4x hogere downloadsnelheid, met het voordeel dat je upload een stuk snellers is, je verbinding stabieler en je ook nog eens servers mag draaien.
En dan is het die 15 euro duurder dan een @home abo meer dan waard.
Naast Demon zijn ook nog heel goede providers XSDSL, Speedlinq en TweakDSL. Deze zijn ook aangenaam qua prijs en newsserver.
Verder is Publishnet een hele goed, qua service hoort deze ook zeker bij de beteren, maar heeft als enige nadeel dat ie wat moeilijk doet over newsservice downloadgedrag. Voor de rest is ie toppie.

Nou BT ben het grotendeels met je eens,maar sommige dingen kloppen niet helemaal maar dat is gewoon een mening denk ik,maar en server draai ik hier ook wel hoor.Mag dan misschien wel niet,maar heb er nog nooit een probleem mee gehad.........

maar sommige dingen kloppen niet helemaal
Goed lezen, de dingen kloppen wel allemaal, maar betreffende problemen komen -niet bij iedereen- met een @home abo voor, dat had ik ook geschreven dacht ik.

Server draaien gaat wel ja, maar alleen web- en ftp. Mailserver kun je vergeten want poort 25 is dicht.
Er zijn natuurlijk wel weer truken om dat te omzeilen, maar ik heb ze al scans zien doen op poort 80 om te zien of er een webserver draait. Ze mogen je er voor afsluiten.
Het zal wellicht niet zo'n vaart lopen maar met adsl kun je server draaien wat je wilt, daar mag het gewoon.

Er is inmiddels zoveel keuze betreffende adsl en langzamer en sneller kabel abo, dat men altijd wel een goede keuze kan maken.
Je moet gewoon voor jezelf bekijken wat je wilt gaan doen met je abonnement, alleen maar wat surfen en emailen, of wil je echt meer poweruser zijn en flink downloaden etc.
Op basis daarvan kan men het beste een vergelijk maken tussen de beste aanbiedingen die er op dat moment zijn, en dan daarvoor gaan. En @home kan dan ook een prima keuzemogelijkheid zijn afhankelijk van wat men wil.

Inmiddels hebben de ADSL abbonee's de kabelinternet abbonee's ingehaald qua aantal. Dat ziet er goed uit voor ons als schotel liefhebbers die niet zitten te wachten op kabeltv :)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan