SmarCardEdit 1.20

S

See4

Heeft al iemand sce1.20 van rv gilead geprobeerd ?

ik zag namelijk wat extra mogelijkheden in dat programma om je kaart in programming mode te krijgen, waardoor het mogelijk moet zijn om een kaart waarvan provider 0 eraf is weer aan de praat te krijgen.

Ik ben een beetje huiverig om dit zelf te gaan proberen (mijn org. kaartje werkt nog, en provider 0 staat er gewoon op)

ben heel benieuwd of dit echt werkt !

Groeten,

C4

 
Advies is om hier van af te blijven. Zie ook mijn mail in org. SECA

Kaartje blijft bijv. in low program mode (waarin je leuke dingen zou kunnen doen) en is hier niet meer uit te halen.

MTB

 
Zojuist op het net een antwoord van R.van G. gelezen.Zie onderstaand bericht.

Hallo!

Habe folgendes Problem:

Ne 4.1er mit Vorläaufer-Version SCE in Low-Mode gebracht. Bekomme sie aber nicht mehr zurück. Bekomme als Antwirt: Card in wrong mode (9022),wenn ich auf normal mode zurückschalten will. Auch SCE1.2 hilft da nicht weiter.

Wer weiss weiter?

Will nur wieder von LOW-Program in normal Mode. Sonst vorerst nix.

Danke

Antwoord van Roland v.Gilead

tja, also nochma sorry für den patser...aber da hilft zur zeit nur, die in high mode zu bringen und dann nochmal in normal zurückzuschalten

Ilya

 
Blijf aub met je fikken af van het omschakelen van de modus.

had ook in de readme mogen staan..

Gewoon niet doen..

laaste versie van sce is versie 2.06

en kijk daar eens onder Info > about ,de kleine lettertjes.

ja ja ,staat een beetje verborgen:( jammergenoeg maar staat ook in de license.txt..

"This software is provided for educational purposes only. The author accepts no responsibility for any illegal use of this software.

You therefore agree that you use this program entirely at your own risk.

There is also the risk that cards may be permanently damaged.

You have been warned."

enne druk nooit op DELETE als de kaart op ident 0000 staat of op provider 01 als het een abbokaart is..

ik hoop in ieder geval,dat er binnenkort een eenvoudige oplossing voor je is..Blijven hopen dus..

groeten

 
Wat mij opvalt dat op andere boards meer discussies zijn over het in de high modus krijgen van hun card.Ik las wel vooral dat de cardversie 30 in de high modus is de verkrijgen.Men kill00 eerst de kaart.!!!!De methode heet CW(erin/uit).Dus blijkbaar de kaart snel erin en eruit doen is o.a. een methode om de de kaart in de high modus te verkrijgen. Ik heb te weinig inzicht c.q. ervaring om een deskundig oordee te geven. Het zou goed zijn als onze super special menbers eens hun ervaringen zouden willen delen.Of ben ik soms te optimistisch. .Het lijkt erop dat wij in Nederland over dit onderwerp te weinig ervaring hierover uitwisslen???Het zou ook kunnen dat er elders in Europa weer openlijk over gepraat wordt.!!

Ilya

 
HOi ilya :)

weinig over gepraat word.

Tja de meerderheid snap er toch niks van..

het is echt lezen en lezen en testen en testen:)

zoals altijd..

de 3.0 kaart is in high modus te krijgen en je zegt het al,

""Men kill00 eerst de kaart.!!!!De methode heet CW(erin/uit).""

het punt is de atr van mode te veranderen..

de ene kaart gaat zeer snel de andere,daar ben je misschien wel dagen mee bezig..Heb zelf ook al een kaart gehad met no ATR,echt kapot dus ,niet meer wakker te krijgen:(

de normal mode ATR is:

3B F7 11 00 01 40 96 52 84 03 " 0E 6C B6 D6 " 90 00 normal 3.0

en moet worden HIGH mode en die ziet er zo uit :

3B F7 11 00 01 40 96 52 84 03 " A5 96 58 7C " 90 00 high 3.0

als je in high mode bent, dan kan je de UA veranderen van de kaart en daarna ident 0000 terug op de kaart zetten,met een key00 op ident 0000...

daarna mks en idents op de kaart en je hebt een clone..

groeten

 
Captain Piccard 2001,ik las op een duits board dat er een document moet zijn waarin staat beschreven wat de CW(erin/eruit) precies in houdt.Wat mij opvalt dat er toch behoorlijke successen zijn met num.30.Verder ziet het er naar uit dat het maken van en zgn clone alleen hardware matig opgelost zou kunnen worden !!!.Any way ,weet je toevallig de site waar dit doc. staat ???.Ik kan misschien wat num 30/40 kaartjes bemachtigen, vandaar,.Verder lijkt het mij voor een aantal boarders niet verkeerd om dit onderwerp verder uit te diepen en hun ervaringen uit te wisselen."Kennis is macht " Toch

Ilya.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan