smartcard insteken met windecrypt?

H

hansadutta

Hallo allen,

Ik ben nieuw in de seca wereld en heb een vraagje. Ik heb een (traag) laptopje waarop ik onder dos windecrypt 245 draai. Met de flips 5816. Hiermee word ik na ongeveer een minuut door de C+ kanalen vriendelijk verzocht om de smartcard in de gleuf te steken. Daar gaat de lol snel vanaf. Is dit een probleem van windecrypt of moet ik iets in mijn config files veranderen? Als dat het geval is, gaat het te ver om te vragen wat?

Groetjes

Hansadutta

 
Naar mijn idee is windcrypt geen logger maar een

card emulator. Als het goed is zou je dus niet je kaart erin hoeven steken.

Zou kunnen dat je verkeerde of oudere sleutels gebruikt.

WebSel

PS denk dat deze vraag nog 'net' mag ;-)

 
hoe heb je je pbm staan als je 8 x FF hebt staan gaat dit niet goed als je 7 x ff fe hebt gaat het beter

 
Het is mij niet duidelijk hoe/of je je pbm in kunt stellen. De "manual" zegt daar niks over. In m'n config files is niks ingesteld. Gevoelsmatig zou het daar wel iets mee te maken kunnen hebben.

 
Oeps iets te snel gereageerd.

Ik gebruik decrypt inderdaad als emulator. Om het board geen schade toe te doen is het misschien handiger om de vraag te veranderen in “kan decrypt 245 dit wel?”

 
in Wallbanger kun je in ieder geval een PBM instellen...dus misschien handig om over te stappe. kun je ook goed nieuwe keys mee loggen..wel beschikken over de juiste MK** en PP**

suc6

 
maar die lees je uiteraard eerst uit je eigen originele smartcard van c+ ,waarvoor je een betaald abonnement hebt afgesloten.

 
Bedankt voor de tips. Ik heb wallbanger werkend maar niet op m'n te trage laptop. Daar kan ik geen windows op draaien vandaar dat ik op zoek ben naar een programma dat onder dos werkt. Voyager vertikt het nl ook.

Decrypt kun je ook AU maken. Gewoon de config files aanpassen. Het is wat minder luxe.

Ik ben trouwens betalend lid van C+. Ik vind het alleen erg vervelend om steeds de kaart te moeten omwisselen met de season als ik cow & chicken in het frans wil zien.

Hansadutta

 
Voyager 1.86 werkt perfect onder dos ook op een 486. Ik weet alleen niet meer hoe het programma reageert op de laatste aanvallen van CD.

Zet de baudrate op 11520 en het moet werken met de goede keys.

MTB

 
Ik heb nog nooit onder DOS gewerkt maar het zou kunnen dat C+ als eerste provider bovenaan moet staan Het is de moeite van proberen waard

 
Als die philips steeds om de kaart vraagt en men logt dan met de kaart, zet de anti-reset file erin, dan logt die probleemloos, zonder om de kaart te vragen

 
Beste mensen, Het zelfde geval heb ik dus ook, op sbs enzo geen last van, behalve dan op c1 & c2 enzo, maar ik hoor hier alleen maal goed bedoelde adviesen, maar bij mij werkt het nog niet :-(

Als ik hem op log zet werkt ie helemaal niet, baut opvoeren ook al even min, wie kan in duidelijk Nederlands vertellen hoe het kan en wat de oplossing is...

Met Vrindelijk groet, Bassie (niet die van Adriaan)

 
package bitmap. Die bepaalt naar welke kanalen je mag kijken. Maar ik geloof niet dat je die kunt instellen met decrypt. Volgens mij ligt het probleem ook ergens anders. Met wallbanger zie je dat er een onbekende instructie gestuurd wordt. Wallbanger beantwoordt hem ook als zodanig. Dat zie je bij decrypt niet. Ik ben bang dat het wachten is op een nieuwe versie. Of een snellere computer.

Hansadutta

 
hansa heb hier nog een laptopie

p1 120 mhz

mag je wel ff lenen als het snel genoeg is

apkay.

 
Bedankt apkay,

Computerwise heb ik niet echt een probleem. Het is alleen moeilijk afscheid nemen van een perfect laptopje alleen omdat windows 95+ er net niet op draait. Hoe goed wallbanger dan ook werkt; het is gewoon zonde om zoveel capaciteit nodig te hebben voor een applicatie die makkelijk op een 486 kan draaien. Nogmaals bedankt voor het aanbod maar het is niet echt nodig. Ik weet niet of decrypt nog in ontwikkelling is maar ik zal eens een logfile naar het adres in de bijgaande docs sturen.

Mazzel

Hansadutta

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan