Smartreader+ (smargo) Defect

Dr.Z

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
3.129
Waarderingsscore
471
Punten
83
Leeftijd
55
Locatie
Ergens daarzo..
Geen idee of ik hier goed zit met mijn vraag, anders plaats ik hem wel ergens anders.

Mijn smartreader leest geen kaarten meer, zomaar van het ene op het andere moment.

Het begon na het plaatsen van een hele nieuwe seca3-kaart van CD, mijn ontvanger heeft immers maar één kaartslot en die is voor het belgische pakket.

Na een paar dagen begon deze raar te doen en las hij de kaart niet meer en werd mijn box instabiel.

Na een paar keer rebooten werkte de kaartlezer plotseling weer even voor een half uurtje, maar stopte er weer mee.

Nu is het zo dat de smartreader geen enkele kaart meer wil lezen, ik ook niets met updatetools van de smartreader iets kan beginnen en dat het apparaat gewoon werk weigerd.

Hij word zowel door mijn box alsmede door mijn windows machine gezien, maar leest geen kaarten meer uit.. ook de oude CD kaart niet meer.

Zijn er nog opties om deze aan de praat te helpen, of zal ik maar een verse bestellen??

 
Probleem opgelost.

Software aan gort, dus een nieuwe flash procedure uitgevoerd.. hij doet ut weer.. ;)

 
Gelukkig dat je het gevonden hebt, want mij viel zo vlug ook niets te binnen.

En bedankt voor de terugkoppeling van de oplossing!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan