smilies

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.530
Waarderingsscore
649
Punten
113
Leeftijd
74
Locatie
Een stoplicht op rood.
#@^%#%&@!%^ domme.

Ik krijg de zenuwen bij het toevoegen van Smilies. :pfff:
Moet eerst helemaal naar beneden scrollen om smilies aan te klikken :devil:

Dan moet ik in een nieuw geopend venster een smilie uitzoeken en de bijbehorende tekst kopieren. :gun:

Dan moet ik weer terug naar het venster waarin ik zat te typen. Dit doormiddel van de het aanklikken van het tabblad onder de taak balk en vervolgens kan ik opnieuw beginnen omdat ik in dat tabblad op het X geklikt heb. . :stupid: :headbang:

Dit is wel zo gebruikers onvriendelijk kan dat niet anders breng bv alle smilies gewoon naast de uitgebreide edittor :verstoppen:

Het is me gelukt om dit bericht in 3 keer af te krijgen...:jow:
 
En nou ben ik weer die vervelende moderator die hem verplaatst naar het juiste forum. :biggrin:

Ik kan hier niet voor zorgen waar jij om vraagt Matrix, maar wellicht dat Eendenteam hier iets mee kan of wil.
 
Fixed!

Wijzig effe in je profiel je editor naar de basic met uitbreidingen, dus zeg maar de meest uitgebreide.
Kan zijn dat je de veiligheidscontrole effe opnieuw moet uitvoeren.

Als je nu op de reply knop drukt, dan krjig je rechts al een aantal smilies te zien en je kunt ook nog op "meer" of "more" klikken om de rest te zien.

Overigens kun je ook al makkelijk smilies gebruiken door een bepaald aantal vaste tekens die vrijwel overal werken, te onthouden, zoals deze.
Ik laat eerst het teken zien en ernaast staat dan de smilie die zo'n teken weergeeft.
[noparse]:)[/noparse] :)
[noparse]:p[/noparse] :p
[noparse]:biggrin:[/noparse] :biggrin:
[noparse]:([/noparse] :(

Dat zijn eigenlijk al de meest gebruikte, werken ook op zo ongeveer elk forum.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan