Snelheid Board

S

Simon

Sinds zaterdag of zondag (weet het niet meer precies) is dit board niet meer vooruit te branden, ben ik de enige die dat heeft? Ik kwam er een keer helemaal niet op en kreeg het bericht dat de server het niet meer aan kon. teveel users?

 
Nee, geen teveel aan users.

Ook hier is hij 2x er uit geweest en meerdere keren langzaam. Het blijkt dat er ergens een probleempje is. Misschien is het al opgelost misschien ook niet.

Het blijkt dat de sql server 40% load heeft terwijl hij normaal 15-20% heeft. Nu is dat nog niet zo'n probleem, maar het probleem zit er in dat er links gelegd worden naar de sql server en die worden niet meer vrijgegeven waardoor de boel steeds voller loopt en uiteindelijk vast.

We zijn er mee bezig, dus even geduld, en momenteel is ie weer erg snel dus het zou ook wel weer eens opgelost kunnen zijn, maar mocht je weer snelheidsproblemen ondervinden dan kun je aan bovenstaand technisch verhaaltje zien waar het probleem vandaan komt.

Voor zover ons bekend ligt dat niet aan een teveel aan users.

 
Nieuwsflits: Probleem zou opgelost moeten zijn, ik hoorde net dat er een database error was, deze is op alle 3 de boards die op deze server draaien nu in orde gemaakt en dat zou het probleem moeten verhelpen.

Met een beetje geluk zijn we er dus niet alleen vanavond maar zelfs langere tijd weer vanaf.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan