snelle hulp gevraagd

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
929
Punten
113
Leeftijd
75
Ik zoek voor de basis school diverse blooper filmpjes van bv poezen honden sport ed.

Maar de kwaliteit moet goed zijn omdat deze op een groot scherm getoond moeten worden.

Heb aan you tube dus niet zoveel.

Wie en snel moet voor woensdqag ruim 3 kwartier aan elkaar knopen.

Formaat mpg wmv maakt niet.

dus snel snel snel geef me links :megafoon:

Is youtube HD dan nix? Want daar haal je toch 720 mee?

We zullen eens zien wat we kunnen vinden.

Ik keek zulke filmpjes nogal vaak bij Animal planet.

Maar ik krijg nu even de bloopers niet gevonden.

Of ditte?

Kun je hier iets mee?

de bedoeling is dat de filmpjes op een DIGI board getoond worden en dan is de kwaliteit belangrijk de meeste filmpjes zien er gauw blokkerig uit bij uitvergroten.

Zal eens op HD zoeken in youtube

Ben op dit moment een stel Funniest home videoos aan het downlaoden maar daar moeet ik dat gewauwel van die presentatoren er uit halen , is te doen maar is wel arbeidsintensief.

Moet 3 kwartier volprutsen

Hebbes is de kwaliteit goed nou nog zien te downloaden

En, lukt het?

Ik heb een paar australische funniest homevideoos gedownload en heb alle reclames en geklep van die lolbroek die presentator heet eruit geknipt met Nero Vision filmmaker.

Nu heb ik ruim een uur bloopers en ziet er goed uit . Enig nadeel is dat het voorzien is engels "commentaar"

Heb nog geprobeerd om de NL versie te downloaden "Lachen om" vond er 4 maar kreeg de helft niet meer gedownload kan aan mijn server liggen die hebben de boel vorige week op een andere server ondergebracht en sindsdien is het jammeren .

Maar ik ben nu goed voorzien.

Nog bedankt voor het meedenken

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan