SNN

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.632
Waarderingsscore
294
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Veel groningers hebben zich hier voor opgegeven.
We van half 8 tot 4 uur zitten wachten.
Het is nog maar zeer de vraag of ik vroeg genoeg was.Er staan nu nog mensen in de wachtrij.
Plus heel veel mensen bij gemeente huizen.
Het lijkt wel postcode loterij.
Oudjes zijn tijdens het wachten in elkaar gezakt.
Heel schrijnend allemaal.
 
dus nog niets bekent?
echt een leuke vorm van mensen tegen elkaar opstoken
hoezo verdeel en heers
hans vijlbrief maar roepen "we gaan er naar kijken"

maar goed andersom gedacht
ik kan er niet eens aanspraak op maken omdat ik "buiten de lijntjes" val
mensen in een aangrenzende gemeente hebben dan wel weer recht op.. maar goed
story of our lives!
ben het langzamerhand wel gewend
vallen overal buiten
of net binnen kwa betalen
 
Ik hoop dat ik dat ik er niet buiten val deze keer.
Al die mensen die bij een gemeentehuis stonden worden er ook nog tussen gezet.
Het was gisteren een gekkenhuis sommige mensen stonden om 5 uur in de ochtend buiten te wachten.
Er is komt weer een fakkel tocht door Groningen.
Aan die gasten van c.v.w. had je ook niks.
Koste een hoop geld maar daar was niemand mee geholpen. Het was een trieste vertoning gisteren.
Mensen die in andere delen van het land wonen hebben geen weet wat er hier aan de hand is.
 
Mensen die in andere delen van het land wonen hebben geen weet wat er hier aan de hand is.
denk dat die al brullen als er een vrachtwagen iets te hard door de straat rijd

maar als je het ontleed is het idd een drama
eerst gas uit de grond halen en verhandelen waar het noorden niets van ziet
vervolgens komen er problemen met aardbevingen
"bestaat niet dat dat door gaswinning komt"
eindelijk zo ver dat iemand vanuit denhaag zegt "o toch wel" maar vervolgens niets doet
dan na veel gedonder en geweld eindelijk voor elkaar dat het oppompen naar beneden gaat en een "riante" vergoeding zal komen
bouwbedrijven , experts, contra experts verdienen er giga veel aan de ellende van je huis in elkaar zien zakken.
na tig jaar krijg je dan te horen "is achterstallig onderhoud" nee joh, jij poets je auto waar je al 4 weken op een onderdeel zit te wachten ook iedere dag!
dan komt er een meneer Kamp die het allemaal niet veel interesseert maar toch iets moet en uiteindelijk bezig gaat met een stikstof fabriek te laten bouwen
is die te duur! huh? pardon?
die meneer Kamp gaat er vandoor en laat een Kwiebus achter met de zooi
die Kwiebus snapt het probleem niet en wil weer onderzoek.
en waar staan we nu?
men gooit een paar euro biljetten voor de Groningers hun neus en die moeten er maar om vechten
het systeem is verrot en op zich is dat het probleem niet
die poppetjes die nu weer in die blauwe stoelen vallen die houden zich de eerst 4 maand mak
tenminste de nieuwelingen de rest zit er al 4 maand
en waarom?
omdat je als je een x in die stoelen zit en je valt er uit binnen 4 maand GEEN wachtgeld krijgt!
rot op! doe iets voor MIJN centen! ga desnoods appel flappen verkopen op de markt maar doe iets!
 
Vijlbrief kondigde deze week aan dat hij maandag en dinsdag voor een eerste kennismaking naar Groningen gaat. De commissaris van de Koning verwacht dat dit bezoek na het besluit "in een iets rustiger vaarwater komt"

uit het bericht van @Parabolica
hij is gewoon bang dat ze hem hier vast houden lol
en terecht!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
@Black Tiger
heb een foutje ontdekt!
voorbeeld:
@Parabolica geeft een duim op de tekst boven de lijn
maar ik ben het nu aan het aanpassen dus zou de tekst kunnen veranderen en daar is @Parabolica het dan mee eens?
lol
 
Laatst bewerkt:
Als ik eerlijk ben moeten ze hem nog vast houden (net aangetreden), maar Henk Kamp (minister van Economische Zaken in 2012) erop aanspreken. :)
 
die is gevlucht
denk naar curacau of aruba
en die minister kwiebus dan?
 
wie van die gasten heeft geen verzwegen vermogen
of zitten ze samen in die darkroom
(had ik niet moeten typen ben blijkbaar een beeld denker.....o_O)
 
Die aardbevingen zijn echt een héél groot probleem.
In de vorige eeuw werd er al regelmatig op gewezen dat het aardgas vroeg of laat op zou raken en geen enkel kabinet heeft toen maatregelingen genomen om naar alternatieven te zoeken. Kapitalisme staat voor snel geld verdienen ten kostte van alles vaak zonder een toekomstvisie.

En voordeel is wel dat de laatste jaren de wegen flink zijn toegenomen en verbeterd dus komt er ooit een klapper in het noorden dan zijn de noordelingen heel snel in Limburg. ;)
 
En voordeel is wel dat de laatste jaren de wegen flink zijn toegenomen en verbeterd dus komt er ooit een klapper in het noorden dan zijn de noordelingen heel snel in Limburg. ;)
Ik denk dat BT zig ook nog wel eentje kan herinneren. Maar ik neem dan wel een aanhanger en een bootje mee.
 
Ik kan me inderdaad nog heel goed eentje herinneren. Twee zelfs, de laatste was qua gevoel hier een hele lichte. Maar die eerste hebben we echt goed gevoeld, toen waren hier de huizen aan het schudden terwijl het Epicentrum bij Roermond lag.
Even opgezocht, inderdaad bij Roermond op 13 april 1992, zwaarste in Nederland ooit want die was 5,8 op de schaal van Richter.
Dat record schijnen we nog steeds te houden.

En nu lees ik dit van 8 april dit jaar:
In Limburg heeft zich sinds 8 april een serie natuurlijke aardbevingen voorgedaan. Het merendeel van de bevingen vond plaats bij Voerendaal, waar ook de zwaarste beving plaatsvond met een magnitude van 1,8.
Voerendaal ligt dichterbij dan Roermond, maar deze hebben we niets van gemerkt hier. Dus er wordt weliswaar geen gas gewonnen, maar schijnbaar hebben we hier ook geen vaste grond onder de voeten. ;)
 
Maar ik denk dat water wel een dingetje wordt.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan