software voor dsb-9800 van echostar

K

koelert

kan iemand mij vertellen of en waar ik software kan downloaden voor een echostar dsb-9800.

gr-koelert
 
Ik ben bang nergens meer,teminste iets waar je wat aan hebt
gr frans
 
koelert;180973 zei:
kan iemand mij vertellen of en waar ik software kan downloaden voor een echostar dsb-9800.

gr-koelert

In het museum zetten dat ding kan maar 99 kanalen opslaan, als hij werkt gewoon zo laten nieuwe soft zal er wel niet meer voor komen.
 
Inderdaad, deze DSB9800 word al een tijdje officieel niet meer ondersteund.
Deze stap is genomen toen CDS de signalen op een iets andere wijze ging uitzenden om tot een betere algemene uitzend kwaliteit te komen.

Het betekent in ieder geval dat je er niet veel meer aan hebt en veel beter af zult zijn met een ontvanger van de huidige generatie.

Let er wel op dat je ontvanger een Irdeto exemplaar is, en dat er geen officieel goedgekeurde Irdeto-CDS ontvangers meer geleverd worden.
Wel zijn er nog echte Irdeto ontvangers, en ook ontvangers die Irdeto kunnen decoderen maar daarvoor een niet offici?le decoder hebben "ingebouwd".

Wil je helemaal voor zeker gaan, heb je dus een offici?le Seca ontvanger nodig en moet je een Seca kart kopen (zo aan de ?80 dacht ik).
Je kunt je abonnement over laten zetten naar Seca.
 
bedankt voor de info de dsb-9800 gaat in de prutbak.

groet koelert
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan