Software voor goldprogrammer

B

bartje30

Een collega van mij is zelf een goldprogrammer in elkaar aan het zetten, nu zoekt hij nog de software voor de pic 16f84 op de programmer. Kan iemand hem daaraan helpen?

Alvast bedankt.

 
op de programmer zit er ook een PIC. Die heeft z'n eigen programma nodig. Gold 140 is een programma dat je kunt gebruiken zodra de programmer al klaar(en geprogrammeerd is). de files voor de PIC ben ik surfend al eens tegengekomen. Ik weet echter bniet meer waar.

nitwit

 
Klopt nitwit, ik zoek inderdaad de software voor de pic die op de programmer zit. Ik heb deze software zelf ook al eens op een of andere pagina zien staan, maar nu ik 'm nodig heb kan ik 'm niet meer vinden. Zo gaat dat meestal...

 
Stuur me effe een mailtje, dan stuur ik je die software, ik heb hem van iemand gekregen, en werkt perfekt!!

 
moet je natuurlijk wel een adres hebben: :)

borreltje@zonnet.nl

 
Bedankt voor alle moeite jongens, maar de software die ik zoek zit er volgens mij niet bij, of ik zie iets over het hoofd. Ik zoek dus de software die in de pic 16f84 moet, die op de programmer gemonteerd is. Ik zoek geen software om de programmer mee te bedienen.

Wie kan me helpen??

 
heb ik voor je (firmware.zip)

op s**4**l is een link naar

de goldprog site (layout enz)

weet niet meer welke

maar als je kijkt bij proggammers/goldprogrammer

vind je het vast wel

apkay

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan