Software voor PCI Satkaart

S

SuperJoop

Voor diegene die in het bezit zijn van een SatTV PCI Kaart

(b.v. TechnoTrent, galaxis) is er op dit moment software beschikbaar. (MULTI-DEC.6.6)

Zie http://www.netzagent.com/freetv/

In deze versie zit een Seca-logger ingebouwd.

 
Hee bedankt, ga ff kijken (kunnen we die satkaart tenminsten nog ergens voor gebruiken)! :)

 
Je kan hem Perfect gebruiken voor digitale videorecorder

Robbie

 
heeft er al iemand succes bij het loggen met deze of werkt dit alleen als je er een ci op aansluit(moet je wel hebben natuurlijk). Maw komt er op dit gebied nog iets bruikbaars uit.

Geinponem groet u allen

 
Ik ben al een tijdje op zoek naar een CI adapter voor mijn PCI-DVB kaart maar niemand schijnt hem te kunnen leveren.

Opzich is Multidec software heel aardig. Zeker als je het vergelijkt met WIN-DVBlive software. Bovendien is Multidec Freeware.

André

 
Kijk ff op http://www.targetweb.nl, die heeft die ci-adapters wel.

Je kunt daar als particulier niet bestellen, levering gaat via de reguliere computerzaken.

 
Dank je. Ik zal zien of ze ze ook daadwerkelijk op voorraad hebben.

Ik ken hier wel een dealer die zaken met Target doet.

André

 
Niet op voorraad dus. al een half jaartje ofzo niet. heb ooit een galaxis dvb kaartje aangeschaft, en dacht dus hier ook een ci interface te kunnen bestellen. mooi mis dus. ben er via via wel aangekomen, maar gebruikt voor veel geld. wat je wel kan krijgen is de enkele ci interface die je in een niet gebruikt slot (achterzijde) van je peecee moet prikken. niet nodig te zeggen dat dat niet erg handig is. deze laatste optie moet in duitsland niet zo'n probleem zijn. kost ongeveer 150dm.

succes met de zoektocht.

peter.

 
das niet duur 150DM voor een interface,de "normale"prijs in nederland is 280 piek! .....belachelijke prijs!!

komen de evt CI's nog bij .

ik zal er dan ook geen aanschaffen.

DVBs kaart zijn allemaal prima

 
Er is inderdaad niet aan te komen aan zo'n adapter. Iedereen roept dat ze binnenkort weer binnen krijgen.

Overigens is die adapter voor een slot geen punt daar bouw ik dan zelf wel een kastje omheen.

Een andere overweging kan zijn een losee CI-Ontvanger te nemen. Maar dan ben je toch weer meer geld kwijt.

Toch bedankt voor de antwoorden.

@petertje: Noem eens een duitse site waar ze zo'n module voor 150 DM verkopen. Ik heb er nog geen kunnen vinden.

André

 
Blijft natuurlijk de vraag van geinponem staan, of je nu ook zonder ci succesvol kunt loggen of dat alleen maar kan met die adapter + ci?

Ik heb nog nergens gelezen dat iemand succes heeft gehad met het loggen.

Ik heb hem gisteren zelf ook laten zoeken naar mk01 en ua maar hij had na acht uur zoeken nog niks gevonden.

Ik heb overigens geen ci adapter aangesloten

Redcat

 
Dat is het hele punt je hebt er wel een ci-adapter een ci voor nodig. Vandaar dat ik probeer die te pakken te krijgen.

André

 
Het is me overigens nu wel gelukt om de keys 0c,d en e binnen te halen zonder ci met een werkende mk01 en ppua van C+ maar om een mk01 te vinden snap ik niet want na 2 dagen nu nog niets.En de working keys is natuurlijk wel grappig maar als ik deze in mijn bin prog krijg ik ze vanzelf ook wel binnen daar hoef je dus niet voor te loggen.

Maar we blijven proberen anders roest het kaartje toch maar weg.

Ik zit overigens nu wel te bedenken dat als hij met de mk01 de keys kan extracten zonder ci dan moet het toch ook mogelijk zijn om zonder ci en cam te decoderen,mischien dat esspresso dat in een latere versie nog eens inbouwt

groetjes en Geinponem blijft lachen

 
Geinformeerd bij target prijs was interesant maar is op het moment niet leverbaar en ze weten ook niet wanneer

En ik heb geen pci sloten meer over maar ff verder zoeken

Robbie

 
Bestaan er al dvb-sat kaarten voor de PC met een USB aansluiting en zo ja,wat gaan die +/- kosten,en dezelfde vraag heb ik voor ISDN modems(usb uitvoering?)

 
Het wordt een beetje een lange thread en het is geen nieuws dus ik heb hem even verplaatst naar het juist topic.

DVB en Internet via Satelliet dus.:)

 
Geinponem kun jij mij vertellen hoe jij die oc key etc

binnen hebt gekregen,want als ik dat met die multidec in die

cmd-40 decoder doe dan blijven de bovenste velden grijs,zeg maar,alleen in de velden ppua en mk01 kan ik wat invullen

,dan vink ik decoder starten aan,maar er gebeurt weinig,heb dan natuurlijk wel een ppua en mk01 ingevuld,de bovenste velden waar dan ook de channel id ppua volgens mij moet komen en uiteindelijk de oc key zijn en blijven grijs,helemaal bovenin geeft hij wel de provider in een rolmenu.Het veld wat bij mij grijs blijft zit gelijk onder

records empfangen,met provider id ,shared adres en crypt tag.

Want het zou leuk zijn als dat werktewant dan heb je nog iets aan die kaart want internetten is een ramp met zo`n ding.

Groetjes tweety

 
beste tweety je vult de mk01 op de gebruikelijke wijze in in het daartoe bestemde veld,echter bij het invullen van de sa moet je eraan denken dat je alle 8 karakters zonder spatie invult en dat je de laatste 2 vervangt door 00.Dan maar wachten tot de keys komen deze komen dan automatisch in de tot dan toe grijze velden te staan.En in het log komen dan de ongecodeerde string en daarachter de string na decodering.Ook kun je seca.mk aanpassen en hier de bij jou bekende mko1's en sa's invullen en dan zoekt hij ze af als je alle bekannte aanvinkt,wel eraan denken dat je de; weglaat voor de door jou ingevulde regels

succes en geinponem blijft lachen

 
nou ik ga het proberen,als het werkt zou het mooi zijn,

en ik ben benieuwd wat erg slimme mensen nog meer voor die kaarten uitvinden,dat het leuker wordt is zeker,dat multidec is trouwens aardig voor uit gegaan,het werkt nu stukken stabieler en er zitten leuke dingetjes als epg dat werkt in.Straks wil iedereen nog zo`n kaart,als het loggen dadelijk nog wat beter uitgewerkt wordt door die jongens,

zoals ird*to erbij enz.Volgens mij zitten er nog aardig wat verborgen mogelijkheden in zo`n kaart.Jij in elk geval bedankt voor je antwoord en hobby ze.

Groetjes Tweety

 
heb technotrent in combinatie met een CI die ik behalve voor internet (slecht tot zeer slecht) gebruik voor Sat-TV ontvangst (werkt prima). Het progje MultiDec 6.6 krijg ik echter niet werkend. Geeft bij opstarten voortdurend foutmeldingen.Ook met de oudere versies geen succes.

Wie helpt me verder. Werk met een Pentium2 (64Mb intern)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan