Sorry... maar ik kan het niet laten...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Want ze is toch zo mooi...

Onze Jenni

Ze heeft mij haar vakantiefoto's opgestuurd vanuit Turkije.

Hmmz.. eens aan Eendenteam vragen of die ze tegen komt op vakantie.:biggrin:

Hoeft niet BT ze zit in mijn huisje daar....echter zonder fiets zal eens vragen waar die is...

Die staat nog steeds hier.

:biggrin::biggrin::biggrin:

Geen probleem, die fiets heb ik ook niet nodig om met Jenni te kunnen fietsen.:biggrin::sex:

Je ziet ons fietsenmeissie niet snel met make-up op, maar hier is ze dan

Ik zie haar liever zonder kleren dan zonder make-up.

Multispeed

Die is een eind weggefietst ik zie daar een berg op de achtergrond maar het lijkt niet op de Cauberg ook de gebruikte taal is geen Limburgs. :biggrin:

Ja en de St. Pietersberg is het ook niet, inderdaad een eind gefietst.:biggrin:

Sara uit de jungle..

Lijkt zo wel uit de Efteling, een bosnimf dus.:biggrin:

Is me iets opgevallen, ik zie haar steeds vaker, maar zonder fiets. Zouden ze haar fiets gejat hebben? :biggrin:

Kijk maar dan heeft freggel1 daar dus niks mee te maken als haar fiets gejat zou zijn. :neenee:
Dus is ze gestrand (bij een plaastselijke zembad ofzoiets) en heeft ze de fiets nooit bij BT kunnen afleveren.. :confused:

Hoho, geen te vroege conclusies trekken he, ze was immers van bij Freggel1 uit al voordien nog inclusief fiets en al bij Nummer10 afgeleverd.
Dus die fiets hebben ze dan gejat nadat ze bij nummer10 is geweest. Dat heeft verder niets met de verzending van freggel1 te maken dus hij mag er niets meer van doen hebben dat haar fiets gejat is (misschien), maar da's dan ook het enige waar ie niet mee van doen heeft! :biggrin:

Dat zwembad is het onjuiste afleveradres geweest wat ie stiekum gebruikt heeft. Da's al lang bekend.:)

Het kan natuurlijk ook zijn dat het zwembad als distributiecentrum word gebruik en dat Nummer10 de zending nog steeds niet heeft verzonden en nog in z'n magazijn heeft staan.
Mischien dat die daar andere snode bedoelingen mee heeft. :stupid:
Dit moet eigenlijk toch door Peter R de vries worden uitgezocht zodra die weer thuis is uit de states. Die kan dat wel doen samen met Alberto Stegeman en zijn verborgen camera's en pasjes om bij het zwembad te komen..
Mischien dat dan de oplossing snel dichterbij komt.. :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan