spaans pakket

T

Toni Malloni

jammer dat het duckforum zo geheimzinnig is geworden, digibeten zoals ik snappen er dan ook geen hout meer van. ik durf het dus ook haast niet te vragen, maar het schijnt dat de spaanse c+ te ontvangen is, kan iemand me een hint geven welk bestandje je nodigt hebt en welke kaart?

grts

T.Malloni

Ik wil niet flauw zijn (zal ik er dus maar zout bij doen) maar het Spaanse C+ is te ontvangen op bijvoorbeeld Hispasat 30 West met een dood normaal fun 6in1 kaartje. Echter niet Seca2 maar Nagravision!!!

Ga maar lekker zwemmen in de dode zee (zout genoeg)
maar de Spaanse Canal+ zenders zitten toevaliig allemaal op Astra 19.2 graden oost en zenden in Seca 2 uit.

Wat op Hispasat zit is Portugees gericht als ik het goed heb.

Ja dag....

De Spaanse C+ zitten ook gewoon op Hispasat en zijn gewoon nog steeds met een Fun te zien.

Matrix je mag je wel eens Reloaden , een keertje of 1.053 of zo.

Cya ...

Taquilla 1 tm XY zijn PPV kanalen en zitten idd op Hispasat en op Astra maar de Spaanse Canal+ kanalen zenden uit in seca 2 en die zitten niet op Hispasat maar op Astra.

Niet iedereeen is in staat om een funkaartje te bakken en dan Hispasat op hun scherm te toveren.

Men moet ook of naar buiten om de wok zowel horizonaal en vertikaal in te regelen, of een motorreke aan schaffen.

Aangezien de vraagsteller aangeeft een digibeet te zijn neem ik ook aan dat ie absoluut niet weet waar Hispasat zit en het dus gewoon over ASTRA heeft.

Ik blijf erbij dat de "Spaanse C+" niet op hispasat zit, die zit op ASTRA

ow ja MR sucks dat kun je zien aan het versie getal.
Trage zapper en steeds door de Nagra boys om zeep geholpen.

Geen CaboAU en geen Ticket wat een zooi stel jij voor MR Hornet.

Staat Green voor groentje??

Niet echt hoor Matrix "green" staat niet bepaald voor groentje !

Nu op Canal+ 1e Divisie voetbal
Canal+2 nu ... Training day
Canal+ ... 30 Nu ... voetbal
C+ Cine 1 American Pie 2
C+ Cine 2 Miss Congeniality
C+ Cine 3 Film
C+ Deporte 1 Voetbal
C+ Deporte 2 Roma-Modena Voetbal
C+ Deporte 3 Play Offs American Football

EN DAT ALLEMAAL EN NOG VEEL MEER OP HISPASAT !
En Met MR 1.053 Gewoon REAL MADRID - DEPORTIVO terwijl de fun's in de rust gekild zijn ,en hij zapt gewoon lekker en is volledig AU.

Het valt niet mee Matrix om je ongelijk te bekennen , maar Canal+ zit ook gewoon op de HISPASAT !

Cya ...

Zowel op ASTRA en HISPASAT dus ook ik heb gelijk maar ja dat hoor ik je niet zeggen

Green -->Peace

Originally posted by the matrix
Zowel op ASTRA en HISPASAT dus ook ik heb gelijk maar ja dat hoor ik je niet zeggen

Green -->Peace

Tja op ASTRA in Seca2 en op Hispasat Nagra, en er is onlangs een contract getekend wat beiden open houd tot 2017, dus men hoeft hier in spanje niet de schotel te verplaatsen of opnieuw te richten. Maar of nagra blijft volgend jaar is nog maar de vraag, men wil de codering omgooien, ben bang dat halverwegen volgend jaar nagra op zwart gaat op de hispasat.

Ik heb al gelezen dat ze in januari nieuwe kaarten versturen naar d+ leden voor nieuwe nagra (2/aladin)?

Hallo,

Misschien even verstandig om topic nagra, staan
wat meer nuttige info op.

@the matrix
Mogen wij jou "the green matrix" noemen en dan niet green van peace.

"Zowel op ASTRA en HISPASAT dus ook ik heb gelijk maar ja dat hoor ik je niet zeggen"

waar heb je gelijk in??
niemand beweerd dat deze zenders niet op astra zit dat weet iedereen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan