Spaanse flips

H

Hakkeb?f

Heeft er iemand ervaring met een DSI 175B/16R ?
Zo'n spaans sprekende canal sat?lite digital ?

De verhalen van de spaanse sites begrijp ik niet helemaal
Ik heb wel fw's gevonden maar geen leesbare uitleg

gr . Hakkeb?f
 
Je kan deze olmse (oude)seca bak dusdanig proggen met DsiCommunicator 102 dat je er "alleen nog maar" op Nagra kan kijken, weliswaar niet AU maar wel handmatig de keys in moet zetten.

Bij Zack vind je meer.

Succes Lagos
 
Yes !

De "Dsi175B Comunicator version 1.0.0 " heb ik werken, dat is al heel wat.
Heb ik bij zacky gevonden

Fw's heb ik ook daar gevonden (ook bij felic***)

Welke file doet wat (thats my question)

In de readme's kom je diverse termen tegen, zoals allcam, autoroll. Maar voor ik het 'parchen' ga proberen (!) wilde ik eigenlijk weten wat ik uiteindelijk ga krijgen

Beschrijving zacky(heeft t niet over nagra):

175bd Parche Servi Beta 1a 5sec v5
Autor: Servihard, modificado por Beny.
Bloques: 1, 2, 3, 4, y 5.
Tiempo estimado de Carga: 5 horas.
Checksum: 00C000F000FF00FE00FE0000066C
Mejoras introducidas:
- Lista de Canales Libres Ordenada. Es lo ?nico que se ve a fecha de 30/12/03.
- Corregidos los transpondedores y SID del parche, coincidiendo en su totalidad con los de Hispasat.
- Multilenguaje (5 idiomas).
- Bien el ZAPEO y en la Tecla "E".
Defectos Observados:
- Bloqueo del terminal por el uso de las teclas Gu?a y Piloto, pero sin p?rdida del mismo.
- En caso de Locutus 1.0c las keys se env?an por el m?todo de siempre con el men? de seguridad (PIN).
- Para usuarios de Fun, no se pueden enviar keys con el pc, al igual que en el resto de parches.

Heb DSICOMUNICATOR 102 ge-dwnld, ik ga nog s wat spelen
 
Dat is de fraaiste volgens mij anderen doen alleen free to air, je moet alleen de blokken 1 t/m 5 overschrijven en het duurt dus wel 5 uur.
Bij liep de zaak eens vast maar ik kon toen gewoon opnieuw beginnen, let wel op dat je eerst "borrar flash" (wissen Flash) kiest wat 40 sec. duurt ff sneller dus dan proggen.
"Verificar escribir" (schrijven verificeren) aanvinken voor dat je Flasht.
Nadat je klaar bent de tab "edicion de parches" kiezen en links op het zwarte decodertje klikken en dan gaat hij de checksum nakijken, indien deze anders is dan overschrijven (escribir) met deze 00C000F000FF00FE00FE0000066C

succes Lagos
 
OK, Daar heb ik wat aan ! Enorm bedankt !

Nog wat vraagjes:
Na het parchen :

1. Moet er een kaartje in ?
2. Welke kaartjes kunnen erin in ?

gr Hakkeb?f
 
Funseca multicam files, staan er nog wel een paar bij huts geloof ik.

Gr. Lagos
 
Thanks Lagos !

vlekkenloos gepatched :

Fonkel-nieuwe menus, disceq(?), 5 talen (4 spaanse talen en ingles), 'key remote' menu met 'multicam' en 'locutus' en ook een verrassings-menu (met vraagtekens er in)

Hier ben ik verlopig wel zoet mee !

Ik ga s een beetje 'searchen' , technische tips zijn natuurlijk van harte welkom !!

ps de huts is mager ...


gr Hakkeb?f
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan