spark

ik gebruik geen card.

in die plugin die ik gedownload heb zit een free server en daar ik daar graag mij mee bezig hou met dit slechte weer.

maar hoe komt het als ik hem upload via ontvanger bv naar 1.2.54 of dan weer naar 1.2.60 er veranderd niets in dat plugin menu.

ook als ik naar dcc ga ,dan staat daar hetzelfde in is dat normaal.

ik heb al zoveel gedaan ,ik denk dat ik op allerlei manieren aan ,oscam server,oscam conf,oscam user enz geraak in dcc,dan langs var,enz,en dan langs etc,enz maar niets lukt

 
Wat jij wil kan niet.

Zonder kaart kan je niet naar gecodeerde zenders kijken.

 
sorry,ook niet met free servers.

 
Free servers zijn meestal maar heel kort free een dag of een paar dagen.

Maar je hebt er nu zulke leuke plugins in staan en het blijft nog somber weer dus gewoon verder hobbyen.

Maar je moet toch alle Oostenrijkse gecodeerde zenders open krijgen als je Mcas.s aanzet daar zitten de Cryptoworks keys in.

Ook zit er een progje in dat heet spcs met ook een free server kun je proberen bij Activation code probeer free server bij mij heeft het een paar maanden geleden gewerkt een paar weken dacht ik.

Maar werkt dat niet dan kun je in spcs bij setup ook de softcam emu op YES zetten en download softcamkey moet je alle Oostenrijkse zenders zien het pakket van ORF en Austriasat.

En verder gewoon verder hobbyen.

 
na veel veranderen en vloeken is het eindelijk gelukt.

bedankt om me te helpen,maar als je nu vraagt wat ik heb gedaan moet ik het antwoord schuldig blijven.zoveel mee bezig en plots ging het.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan