Hij is erg leuk en volgend jaar zie ik hem nog veel sneller.
Hebben jullie dat nou ook,ik heb planet als provider,heb het super snelle snell pakket maar wil terug naar comfort,want volgende maand is dat net zo snel als dat ik nu heb,brief gehad dat ik terug gezet word naar comfort,maar het gebeurd niet.Nou ja jammer dan zit ik dadelijk op 15 january op 400 kb per seconde,Hmm betekend natuurlijk dubbel zoveel leuke links,of ze leuk zijn weet ik niet,maar ik blijf er wel mee doorgaan.
O wat is internet eigenlijk een mooi medium.
Het kost wel geld,maar voor wat je nu krijgt,betaalde ik vroeger hetzelfde,met 3kb per seconde.
Zo is het ook met sateliet,vroeger had je analoog,toen werd het gekraakt,20 zenders,joepie, nu ben ik s?chtends aan zappen,en s?vonds heb ik iedere zender pas gezien.Is toch iets om over na te denken,wat zijn de tijden vooruit gegaan,dus wees blij met wat je nu kan zien,alles wat in de toekomst meer is is meegenomen.Gratis bestaat niet meer,maar wel in de sat scene.Neem een abbo op je locale satprovider,kijk de rest gratis,heb ik geen moeite mee,want ik vindt 1 europa dus recht op alle uitzendingen die in europa uitgezonden worden.Zolang daar niet aan wordt voldaan,mag het van mij zichtbaar gemaakt worden voor iedereen in europa.
En let wel dit is niet de schuld van de providers maar van de hoge heren in EUROPA,de providers willen dit al lang,maar de wet laat dit niet toe.Zo aan het eind van het jaar vindt ik het toch lekker om mijn frustaties effe lekker te kunnen spuien.Zo ga ik toch met een goed gevoel 2004 in,en hoop ik eigenlijk iedereen!!!,En we kijken natuurlijk uit met vuurwerk en de kerstbomen verbranding,want ik hoop iedereen volgend jaar terug te zien..Morgen hoop ik nog een off topic posting te doen,zoniet ben ik al aan het feeeeeeesten.!!!
Iedereen een gelukkig nieuwjaar,kijk uit met vuurwerk,maak het goed met je vrouw en de hele wereld,en kom terug met mooie postings op dit board.ONS DUCKBOARD