Speciale kerstaanbieding voor de hoogste bieder

Deze fiets en toebehoren zijn allang schoonaf. volgens mij is dit spultje al bij Black Tijger en Freggel langs geweest.

Als ik me niet vergis.

grtz/

Dat had gemoeten maar ik heb niets gezien.

Doch voordat ik op dit aanbod verder in ga wil ik bij deze exact weten wat Boets met dat "toebehoren" bedoeld!

Zucht had ik het van iemand verwacht dan toch echt niet van Boets jonge wat kan een mens zich vergissen....BT overduidelijk bewijs... lijkt me, en dat toebehoren????? wat is dat....Het hele zaakje stinkt naar oplichting...

Wanneer ben jij mijn fiets wezen ophalen?

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Ik denk dat ik maar uit de fietsenbusiness stap, het wordt toch nooit iets als ik dat zo zie allemaal.
Je hebt gelijk Stephopper, je komt ze overal tegen.

Misschien kan ik beter wachten tot iemand een scooter in de aanbieding duwt, MET bijbehorende berijdster uiteraard.:biggrin:
Berijdster alleen mag ook, want een scooter heb ik toch al.;)

Draadje kan dicht, fiets is verkocht, toebehoren blijft hier.

Boets.

Zet wel even weg wie hem gekocht heeft!

Je hebt gezien wat gevolgen bij mij zijn. ;)

Verschil is dat hij duidelijk aangeeft dat het zonder toebehoren verkocht is, en jij aangeeft dat het verkocht is, en uiteindelijk gebleken is dat het niet bij de koper maar via Nummer10 bij Boets terecht is gekomen.:biggrin:

Ik wil da nie, maar dat de groene knop weer werkt onde Prem, dan kan ik zelf naar toebehoren kijken.

Bert

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan