Speelfilm downloaden?

@Ploeger & rooy29

Jullie hebben dus geen Bittorrent client geinstalleerd, anders kon je ze gewoon downloaden.

Als je ff zoekt via Google kun je diverse clients vinden. Persoonlijk vind ik de Burst & Shadowclient 't beste werken. Een client die je iig moet mijden is BT++, die verne*kt nl. veel bestanden.
 
satellite eu,

Ik heb het bestand gedownload maar het werkt erg traag download snelheid varieert tussen 1 en 7 bij het downloaden van een muziek bestand. Kleur connecting is groen dus dat is goed.

Bij films gaat het nog langzamer.
 
Je moet er wat geluk mee hebben en een site uitzoeken waarbij er velen datgene wat jij wilt online hebben.
Soms is het prut, vaak gaat het ook heerlijk snel, heb zelf al 200kb/sec gehaald.

Probeer te connecten bij een van de mirrors van Suprnova.org die gaan meestal wel redelijk.
 
Ik heb over 't algemeen snelle downloads, minimaal 50 KBs & soms 200 KBs. Het is wat dat betreft 'n stuk sneller als KaZaa & veel sneller dan E-Donkey netwerken.
 
de nieuwe van lord of the ring en de nieuwe van the matrix zijn die ook al te vinden??




tendoryu
 
Originally posted by tendoryu
de nieuwe van lord of the ring en de nieuwe van the matrix zijn die ook al te vinden??




tendoryu

The Matrix Reloaded had ik al 1 1/2 maand geleden (PAL retailversie) The two towers stond ook al 'n tijdje geleden online, al is 't denk ik niet de moeite waard, omdat je veel kwaliteitsverlies bij zo'n lange film hebt.
Hou er wel rekening mee dat de meeste films niet ondertiteld zijn, persoonlijk vind ik dat niet erg.
 
ik weet het niet zeker maar volgens mij bedoelt tendoryu :lord of the rings deel 3 en the matrix the revolutions.
ik ben ze nog niet tegen gekomen
 
Lord of the rings 3 komt pas in november, en the matrix reloaded heb ik al 1 1/2 maand op dvd. Ook Pirates of the Caribium heb ik al op dvd gezien met nl ondertitelen de Hulk is ook al voorbij gekomen

De meeste nieuwe films die hier nog in de bios moet komen zijn al te vinden op internet. Al of niet met ondertitels.

Dit doe ik met FTDv3, om te zien welke nieuwe films op het net zijn gezet, ook muziek en applicaties zowel in windows als in linux en natuurlijk ook de nieuwste spellen. Als ik dat gezien heb en weet wat ik wil hebben, gebruik ik Newsbin pro om hem vanuit Binaries te downloaden.
De downloadsneheid, tja dat ligt er aan, hoe snel kun je downloaden?? Dat is dan je download snelheid. Uit ervaring weet ik dat hier in Sappemeer Home het snelste is.
Ipv. Nb. pro kun je ook nog Grabit of Powergrab nemen, werkt ongeveer het zelfde, zelf werk ik het lieste met Nb pro. Muziek is minimaal 128kbps, meestal 192kbps.
De films kun je kiezen tussen divx, (s)vcd, dvd of cam.
Voor de rest heb je nog Iso spellen, psx/2, dreamcast en xbox spellen
En de muziek is onderverdeeld in albums en verzamel, met onder anderen Yorin hitbox 25.
 
je kunt de nieuwste films ook gewoon bij mij halen, nu matrix revolutions, l.o.t.r. deel 3, scary movie 3 en veel, vele ander nieuwe films.........


Ik haal ze rechtstreeks uit amerika en de scandinaviische landen, zelf even ondertitellen en klaar...
 
dan geef maar eens pm.
ik heb ook de redelijke nieuwe films maar ik heb ze dan svcd(dvd rip)maar ik krijg het niet zo voor elkaar ze te ondertittelen.
wil ze ook op dvd zetten maar dat gaat ook niet zo lekker goed.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan