spontaan melding of de stroom ertaf te halen, geen beeld meer dan

ilya

New Member
Special Friend
Lid sinds
23 nov 2002
Berichten
36
Waarderingsscore
0
Punten
6
Leeftijd
69
Spontaan gebeurde vanmiddag het volgend
de dreambox vertoonde ineens een rose beeldscherm met de melding"It is now safe to unplug power,"
Tevens onderaan de melding "Sie k?nnen ihr dreambox von Strom trennen"

in de display die je de zendernaam vermeld en het rode knopje rechts brand fel. Ik druk op het rode knopje en de dreambox start weer op !! . heel apart

Dit probleem heeft zich tussen 17.00 uur en nu al 4 keer voorgedaan, dus na een klein uur??
Alle kabels zitten er goed in.
Ik gebruik als Image Ozoon.
 
Lijkt erop alsof hij zich vanzelf uitschakeld.
Iets wat je normaliter met de afstandsbediening doet. Waardoor is me echter niet bekend. Heeft er iemand extern toegang tot je Dreambox kunnen hebben wellicht?
 
Raar he, ik heb dit ook nog nooit meegemaakt. Zou het aan de image kunnen liggen ( Oozoon). Ik zou het niet weten. Ik heb vannacht de stroom eraf gehaald en na 7 uur de stroom er weerop. Afwachten dus. Ik hou jullie op de hoogte.

Ilya
 
Op een dm800 zit geen aan/uit-schakelaar waardoor je die melding krijgt als de dm800 wordt uitgeschakeld. We herinneren ons dat het hier ook wel eens is voorgekomen maar zeker niet zo vaak/frequent als jij aangeeft. Wat ook nog kan is dat er een cron opdracht actief is die er voor zorgt dat je dm800 wordt uitgeschakeld maar dat is volgens ons bij jou niet het geval.

Inderdaad goed om de spanning er even helemaal af halen, tijdje wachten en er weer op zetten.
 
Na 4 uur weer ineens de melding , shit . Zwart beeld . Stroom eraf. en reboten.

MVG

Ilya
 
Zit de aan uit knop op de voorkant van de dm toevallig vast?

Per ongelijk tegen aan gestoten? Hier ook eens gehad.
 
Draait nu ineens bijna 24 uur goed. Ik hoop dat het zo blijft.
Ik meld me als ik nieuws heb.

MVG
Ilya
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan