sport 2 en 3 van c-n-al di-ita-l.

V

vincere

Hallo allemaal ik ben op zoek waar sport 2 en 3 staan van c-n-al di-ita-l. Waar kan ik die vinden?. Op welke satelliet enz. Ik weet dat dit onderwerp al een keer behandeld is geweest ,maar ik weet niet meer waar het staat en hoe je het op je dreambox 7020s zet. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen om sport 2 en 3 op mijn dreambox te krijgen. Dus niet alleen waar het staat maar ook uitleggen hoe ik het op mijn dreambox krijg. Ik herinner mij nog dat het iets met addons te maken had,en dat het behoorlijk ingewikkeld was. Zouden er mensen zijn die dat traps- gewijs kunnen uit leggen . A.U.B. gr vincere.
 
Op de website van canal digitaal kun je met een beetje zoeken (zenders - prijsinformatie-toppakket-sport2) een pagina lezen waarop informatie staat (klik). Daar zie je dat er 2 sport kanalen zijn (sport 1 en 2). Sport 2 zit op 23,5 Oost qua satelliet. Daar lees je dan:
Het tweede kanaal van Sport1, Sport1.2, zendt uit via ASTRA 23,5 en biedt u meer keuze uit het sportaanbod van Sport1. U kunt ASTRA 23,5 ontvangen met behulp van een DUO LNB of de Triple sat. Sport1.2 is niet gratis te zien gedurende de OSCARS?-promotie.
. Sport 3 zit dus niet op de satelliet. Daar lees je stukje naar onder dit
Naam: Sport1.2/Ere.Live2
Voorkeuzekanaal: 39
Satellietpositie: ASTRA 23,5
Codering: Mediaguard
Frequentie: 11739
Symbol rate: 27500
Polarisatie: V
FEC: 3/4

Rest nog die op je dreambox te krijgen. Daar zijn verschillende manieren voor:

1. Editten (wijzigen) van je zenderlijst op je pc en dan uploaden naar je box
2. Je dreambox automatisch alle zenders laten zoeken op de Astra3 die op 23,5 Oost zit
3. Je dreambox handmatig laten zoeken op die transponder waar Sport2 op de Astra3 satelliet zich bevindt (dat is 11739, V, 27500, 3/4 (zie boven)).

Ga naar je menu op je dreambox dan instellingen en satelliet en dan handmatig zoeken. Selecteer Astra 3 (23,5 Oost) en vul de gegevens in zoals hier boven vermeld. Als die klaar is met zoeken moet je Sport2 hebben. Ga dan naar je zenderlijst, kies de rode knop om alle zenders te zien en druk dan op de S (stuk of 5 keer op de knop waar cijfer 7 op staat) je ziet dan dat je kanalenlijst naar de S toegaat en vervolgens ga je bladeren totdat je die sport zender tegenkomt.

Alles uit het hoofd opgeschreven maar we denken dat je een eind zult komen. Sport 3 is dus niet op satelliet

Suk6
 
Hallo eendenteam ik heb het geprobeerd zoals je gezegt hebt , maar het lukt niet. Ik heb het handmatig geprobeert omdat mij dat de makkelijkste manier leek voor mij ,En daar stonden ook de meeste gegevens bij maar het lukt niet, Wat doe ik verkeerd. Ik ben begonnen met menu dan staat er bij mij iets anders wat je aangeeft. Maar ik heb genomen, Eerst menu dan nr 6 instellingen dan naar nr 2 services zoeken, dan naar nr 7 hand matige transponderscan. Ik heb astra 23.5 opgezocht ik heb een schotel ,dus dat ging goed.

Er stond op die paginanr 7 Handmatige transponderscan; sateliete e 23.5 astra1 D 3 a
frequentie 11913, dit heb ik weggehaald en op 11739 gezet polarisatie verticaal . Fec 3/4
symbolrate 27500. die bleef ook staan naar de hand scan ,de freqentie stond weer op het oude getal?
Verder was lock aangevinkt en sync. # onit stond er bij niet aangevinkt. Alleen fta stond er ook niet aangevinkt. # Bat gebruiken zegt mij ook niets. # En netwerk zoeken. Verder een groene o groene start scan.Heb ik gedaan en Ook een o gele pids invoeren? Ik heb het wel 5 a 6 keer geprobeert. Steeds iets anders geprobeerd maar het lukt niet alleen beeld op de fta zenders.WAt doe ik verkeerd wat vergeet ik. Ben tot nu 0.300 uur bezig .Ik hoop dat u morgen weet wat ik verkeerd doe. Een heel verhaal maar ik weet anders ook niets om het duidelijk te maken Sorry . gr vincere.
 
je doet alles goed, als je de juiste gegevens, die wij hebben vermeld, goed invoert - en uit je verhaal begrijpen we dat je dat heb gedaan - dan druk je op OK of groene knop en de transponder wordt afgezocht.

Als die niks vindt (dus 0 zenders gevonden/toegevoegd) dan kan dat 2 dingen betekenen:
hij staat en stond al tussen je zenders of je hebt geen of te weinig signaal op die transponder.

Indien die tussen je zenders staat dan moet je die via de ALL (of Alles) mogelijkheid van je zenderlijst kunnen opzoeken. Heb je te weinig signaal dan schotel uitrichten, maar je zegt dat je FTA wel hebt op Astra3 dus dan zal de schotel wel goed uitgericht zijn,

Kijk nog eens goed in je zenderlijst via Alfabetische volgorde er doorheen bladeren.
 
Lukt het helemaal niet pak dan een bestaande zenderlijst van iemand en upload die naar je dreambox.
 
Hallo eendenteam jullie hebben gelijk hij staat wel in mijn zenderlijst op mijn P C .Ik gebruik dreambox edit en de zenderlijst van captain picard {draaibaar} om de zenderlijst naar mijn dreambox te sturen. Hij staat op astra 23.5 alleen met een andere Freqentie en andere Symbolrate de Fec staat wel op 3/4 Dus dat is misschien de oorzaak dat ik hem niet op mijn dreambox zie.Weten jullie hoe ik de Freqentie en de Symbolrate kan veranderen,in de zenderlijst van dreambox edit ? OF kan iemand mij een recente draaibare settings lijst sturen van captain picard waar sport 2 wel goed op staat.Ik hoop dat ik jullie niet teveel lastig valt met deze vragen. vr gr vincere.

PS: zo staat het nu in de zenderlijst ;satellite 30 23.5
Freqency 1174000v
Symbolrate 27502000
sid 6065
T sid 3202
nid 3
 
Edit zenderlijst op je pc en upload naar je box de juiste of verwijder sport2 uit je zenderlijst op pc, stuur het resultaat naar je box en doe een handmatige scan.
 
welke sattalieten gebruikt u allemaal
ik heb wel een leuke lijst maar met maar 4 sattalieten.
28 23.5 19.2 en 13 graden.
is ook vrij uptodate.
wil hem wel via mail versturen maar dan effen een mail naar mij toe sturen dan stuur ik hem op.

wobbe
 
Bedankt voor het aan bod Wobbe maar ik gebruik de satelitte die ik kan krijgen tussen 43e en 45 w.nogmaals bedankt voor je aanbod. gr vincere.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan