sport zenders

H

Houtjez

Ik begrijp iets niet, in de zenderlijst vind ik eredivisie live 2 en eurosport 2, wanneer ik de canal+ kaart in de dreambox(DM800) steek heb ik geen beeld en wanneer ik dezelfde kaart in de standaard phillips (DSR2211)decoder stop heb ik beide zenders wel?????? Rarra hoe kanda.
Newnigma 2 versie 2.8.3 is geladen en werkt.

Wat bedoel je met zenders niet en zenders wel

Zenders wel zichtbaar maar geen beeld of
zenders wel en beeld??

CC cam erin ?

Het zal en net aan liggen welk abbo je hebt, en net als Technodad al zegt de emu ( cc cam ) .

Eerst vaststellen of je wel signaal hebt op die zender. Dan controleren of je een emu hebt geinstalleerd. Als dat allemaal zo is dan die emu opstarten en het liefst automatisch (dus bij een reboot) die emu laten starten. CCcam is een van de emu's waar het mee zou moeten werken.

Heb je ook al gekeken of je ontvangst goed is op die kanalen?

De ene ontvanger wil nog weleens wat anders dan de andere ontvanger.
Als ik mijn boxjes wissel dan moet ik opnieuw de settings aanpassen. (scheelt een paar graden).

Suc6.

@Nummer10: daarom schreven we ook om eerst het signaal vast te stellen ;)

Oeps. Jullie zijn ook altijd zo vroeg.

Maar ik heb er overheen gelezen.

Kijk hier baal ik nou zo van , iemand start een topic en vervolgens zie of hoor je de persoon niet meer en maar reply-en.

wat je afleest in het scherm op tv wanneer je zapt, veel info en hij lijkt goed te tunen maar geen beeld. Bij sport1,2 is ook eredivisie 2 nu op dit moment heb ik wel beeld,maar wanneer eredivisi 2 uitzend krijg ik geen beeld.SNR 7,3 db/7,4 db 45% RGC99%
Ik gebruik de laatste canaldgitaal kaart, en ik moet nog een hoop leren wart betreft de dreambox. Maar alle hulp is welkom
Groet

the matrix;207226 zei:
Kijk hier baal ik nou zo van , iemand start een topic en vervolgens zie of hoor je de persoon niet meer en maar reply-en.

sorry maar er staat ineens zoveel info dat je niet weet waar je moet beginnen.

eendenteam;207208 zei:
Eerst vaststellen of je wel signaal hebt op die zender. Dan controleren of je een emu hebt geinstalleerd. Als dat allemaal zo is dan die emu opstarten en het liefst automatisch (dus bij een reboot) die emu laten starten. CCcam is een van de emu's waar het mee zou moeten werken.

Een kleine reactie, wat is de emu en wat doet deze. ccam heb ik van gehoord en volgens mij draait dit. Zijn er controles die je normaal als eerste uitvoert? Is hier op het forum een handleiding van de stappen die je onderneemt bij troubleshooting? Mijn box heeft image newnigma2 release 2010-01-10. Een canal+ kaart.
Dank u

In de config zetten:

SECAHANDLER:0

Dan is het verholpen, dit probleem doet zich voor bij eurosport 2 en tele2 ja.....

telnet eens naar je box en tik dan in:

ps -aux

dan moet je cccam of CCcam tegen komen, zo niet dan draait CCcam niet

Ola

Hij heeft het over eurosport 2 en tele 2, rest doet het begrijp ik.
Das dus een config probleem, anders zou de rest ook niet draaien meen ik.....
Dan dus in de config file deze regel erbij zetten: SECAHANDLER:0

Groetjes

Wij denken dat hij een versie van CCcam gebruikt waarvan het bekend is dat die problemen heeft met Eredivisie Live 2. Gebruik CCcam 2.1.4 eens (en dus niet bijvoorbeeld v2.1.3) en bekijk het resultaat ;)

eendenteam;207428 zei:
Wij denken dat hij een versie van CCcam gebruikt waarvan het bekend is dat die problemen heeft met Eredivisie Live 2. Gebruik CCcam 2.1.4 eens (en dus niet bijvoorbeeld v2.1.3) en bekijk het resultaat ;)

beetje aan het rommelen geweest en ik krijg wel beeld.( en geluid).
wat betreft de opmerking secahandler, hoe werkt zoiets? Ik trouwens ccam 2.1.4 er inzitten maar ik ben een newbie wat dit soort dingen betreft.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan