Spraak software

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 sep 2002
Berichten
595
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
47
Heren,

Effe een vraag tussen door ik ben op zoek naar een goede spraak software.
Bv: Ik wil praten en op dat moment gelijktijdig ingevoerd wordt in Word.

Het komt vaak voor dat ik ik snel effe vergeet van sh@t wat zei ik al weer en dan klop de tekst effe niet meer etc...

Dus dat ik zelf via microfoon praat en gelijktijdig te voorschijn komt in word oftewel office pakket in geheel....

Wie o wie weet er een goede software ervoor en waar akn ik het vinden...

Gr,
deliyurek007
 
Een tiepmiep, hihi?

Grtz.
 
Al sinds het Commodore 64 tijperk (echt waar !) bestaat het pakket "Dragon naturally speaking".
Destijds was daar nog wat aparte hardware voor nodig, tegenwoordig niet meer.
Sinds het Lernout & Hauspie debacle in Belgie (2001), heeft Scansoft de technologie van L&H overgenomen en samengevoegd met hun "Dragon" product.
Scansoft heet nu Nuance, en gezien ze zo'n beetje de enige serieuze speler op de markt zijn weten ze de prijzen wel.
 
Vroeger had je die in het Engels en was het een crime. Ik ken het door Mas3 genoemde pakket zelf sinds 1999 of 2000 ongeveer, toen moest je nog het pakket aan je stem laten wennen, maar als je niet te gek snel sprak werkte het dan ook enorm goed.
Zo goed zelfs dat een regionale overheid daar toch de nodige van geinstalleerd heeft in die tijd en er zeer tevreden over was. En de ICT afdeling van die betreffende overheid was qua kwaliteit niet snel tevreden. Dus dat zegt al genoeg.

Voor 99 euri heb je een standaard pakket (versie 10 inmiddels), of via de alternatieve wegen even zoeken.:)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan