Stand van kaartwissel irdeto?

Dirk Digicomm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
11 feb 2001
Berichten
806
Waarderingsscore
4
Punten
18
Leeftijd
81
Locatie
Niedersachsen (D)
Ik heb op 22-02-05 twee e-mails ontvangen van CanalDigitaal dat ik binnen enkele dagen een acceptgiro thuisgestuurd krijg voor het onderstaand bedrag. enz.

Tot op heden heb ik niets meer gehoord of gezien, ook geen acceptgiro.

Ben ik de enige of is dit weer de ongecontroleerde werkwijze van C+?

Bijna onderaan de e-mail staat:

Wilt u op de hoogte blijven van CANALDIGITAAL nieuws?

Bevestig dan de aanmelding door te klikken op de onderstaande link.

---link---link---

Wanneer u de aanmelding hebt bevestigd, ontvangt u gratis per mail de CanalDigitaal nieuwsbrief.

Ik neem aan dat dit voor de nieuwsbrief is. Ik stel hier geen prijs op en heb de link dan ook niet aangeklikt. Het lijkt erop dat daar dan ook de gehele procedure van aanmelding op wacht.

Ik weet niet of dit een bekend beeld is bij anderen.

Ik heb wel een e-mail gekregen over de "CANAL+ start Digitale TV Tiendaagse"

 
Bij mij hetzelfde, heb ook netjes bericht gehad, maar tot nu toe geen acceptgiro. Ik heb mijn kaart op 28 februari via de kaartwissel site aangemeld en tot nu toe nog niets dus.

Anderen die later aangemeld hebben, zijn al in het bezit van de kaart. Geen idee dus wat hun werkwijze van volgorde is.

Indien ik nogmaals op kaartwissel ga kijken en mijn kaartnummer intoets krijg ik te zien dat deze kaart al in behandeling is.

Maar ik ga er verder niet over klagen en wacht fijn af, het komt toch wel en tegen die tijd zit ik er financieel wellicht weer wat beter bij dus het komt mij alleen maar goed uit dat het wat langer duurt.:)

 
Ik heb nu mijn irdeto2 kaartje binnen,in het begeleidende formulier

staat dat je hem gelijk kunt gebruiken.

Helaas geen beeld met mijn irdeto1 kaartje wel zoals ook met mijn

fun kaartje, ligt dit aan de ontvanger?(nokia9500)

Groetjes

Genoki

 
Ligt niet aan de Nokia 9500, eerder waarschijnlijk aan de firmware die je er in hebt zitten.

Een kennis van me die ik ook had opgegeven heeft vandaag de irdeto2 kaart gekregen, ze had al enkele weken geleden betaald ervoor.

Ze heeft hem in de Humax 5400 gedaan in het interne irdeto slot, 20 minuten gewacht en hups, beeld op de zenders.

Dus dat werkt goed.

Op de MM9500 van Nokia kan het de firmware zijn of een instelling van de firmware maar normaliter moet dat gewoon werken.

 
Een Nokia9200/9500 met DVB2000 software bv van Sandra heeft een blokker functie voor updates. Als deze blokker aan staat gebeurd er inderdaad niets met de Irdeto2 kaart. De blokker kan je uit zetten door te drukken op "Guide (blauw)" > "Menu (geel)". Bovenaan in het rolmenu staat blocker. Door "1" in te drukken kan je hem "on" en "off".Zet de blocker op "off" en de updates komen gewoon binnen. Bij mij duurde het wel een half uurtje voordat de kaart werkte.

 
Nou, blokker staat op off maar doet het nog steeds niet

De firmware is allsas 4.1 zou dat het probleem kunnen zijn?

Groetjes

Genoki

 
Ja,Ja, hij doet het, ik had te weinig geduld

het duurde gewoon een ,paar' uurtjes bij mij.

Dank jullie voor de tips

Groetjes

Genoki

 
Denk ook ff aan de PID's, die moeten op auto staan daar je anders een de juiste emm niet door de cam naar je kaart gestuurd krijgt :)

 
Er is nu ook een aangepaste penta 1.20 die schijnt het ook prima te doen een hoop mensen hebben een Irdeto kaart besteld en allang geen goeie ontvanger meer deze penta kun je de seca en irdeto kaart dus in gebruiken.

GR

 
Tot op heden niets ontvangen.

Geen enkele reactie op mijn brief van 25 april.

Ik heb nu een minder nette brief gestuurd.

Ik denk dat beantwoording hierop het langst duurt omdat dit minder oplevert dan dat je naar het dure 0900 nummer belt.

 
Ik heb 29-04 de kaart via kaartwissel omgezet, en had ook nog niks gehoord.

Toch maar gebeld, en alles was wel goed binnengekomen, maar acceptgiro was nog niet verstuurd.

Volgens de medewerker waren ze er volop mee bezig, maar het was nogal druk;). Volgens hem zou de acceptgiro binnen enkele dagen op de mat moeten vallen.

Volgens mij vergeten ze er af en toe wel eens wat:)

 
Dan krijg je de acceptgiro als het meezit over twee maanden.

Ik had de e-mails al op 22-02 en heb nog niets gekregen.

@BT,

Ik dacht dat jij een ander antwoord gekregen had.

Het lag toch aan jou. Alles was toch verstuurd.

Weet de één niet wat de ander doet. Duidelijk een slecht beleid.

 
Klopt ik had een ander antwoord gekregen. Ik stond wel in het systeem en de kaartaanvraag via kaartwissel ook, alles was in orde maar de acceptgiro was ook al verstuurd. Het probleem lag niet aan mij maar aan de post want alles was al de deur uit naar iedereen.

Inderdaad vreemd dat Sjonnie5 nu weer een ander antwoord krijgt.

 
jammer dat het bij jullie zo stroef gaat

ik heb totaal 3 kaarten aangevraagd

en inmiddels heb ik ze ook gekregen

het heeft wel even geduurd maar heb verder geen probs gehad

het vreemde is alleeen dat ik een rekening kreeg van 3 x 19,95 service kosten

daar moet ik ze nog over bellen

herbies

 
ach ja

we wachten wel ff af, het heeft nog nooit soepeltjes gelopen bij c-, dus zal nu ook wel niet zo zijn:)

 
Het wonder is geschied.

Ik heb antwoord op de brief van 25 april.

De tweede brief heeft deze gepasseerd.

Bij betreft staat "Afwijzing verzoek"

Citaat: "Bij deze bedanken wij u voor uw recente brief. Wij hebben uw verzoek in behandeling genomen.

Wij kunnen u mededelen dat na ontvangst van tweemaal € 19,95 de nieuwe smartcards tegemoet kunt zien.

Indien u nog vragen heeft dan is de afdeling Customer Service u graag van dienst via nummer 0900-9323 (€ 0,20 p.m.)

Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten." einde citaat

Vermelding van betalingsmanier en rekeningnummer moet ik maar raden. In de e-mail stond dat het alleen met een acceptgiro kon.

Misschien wachten ze tot ik daar mee betaal. Dit gaat een beetje moeilijk als ik ze nooit ontvangen heb.

Dan toch maar even bellen ivm de tegenstrijdigheid van afwijzing en toesturen wanneer ik betaald heb.

Helaas, een paar keer geprobeerd met grote tussenposen. Ik krijg te horen dat het 20 ct per minuut kost gevolgd door een toon alsof de telefoon overgaat en daarna de in gesprektoon.

Ik vind het voorlopig weer even genoeg zo. Service staat toch helemaal achterin het woordenboek van C-

 
Nog een wondertje:biggrin::biggrin:

Ik heb de accept giro ook al binnen, deze lag gisteren op de mat.

Volgens mij zijn ze of ziek, of zijn ze hun service aan het beteren;);)

(mmmmm, who am i kidding :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: )

 
Toch nog een reactie.

Volgens CD zijn in februari twee acceptgiro's verstuurd. "Blijkbaar heeft u ze niet ontvangen"

Waar heb ik dit meer gelezen?

Ze waren nu wel zo pienter om een betalingskenmerk en rekeningnummer op te geven. Het is alleen zo stom dat ik er om moest vragen.

Ik wacht maar weer af.

 
hier ook binnen.

Had alleen wel verwacht dat ze er nog een maandje gratis hele pakket bij zouden doen;);):sad:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan