standby strong 8000

J

johanb9

Hoi,

Wanneer ik de nieuwe zenderlijst wil installeren op mijn strong 8000, dan schakelt ie automatisch in standby stand na 383 kanalen gevonden te hebben. Ik hen een piccard gold v2.0 in de ontvanger. Wie helpt mij op weg??

groet Johan

 
Ik heb geen gold-verstand, maar volgens mij heb je nieuwe files nodig. Bijvoorbeeld uit duckstad.

Groetn Piet.

 
pieterpeuter

wil je mij de url van duckstad mailen

mijn dank is veel

noes

 
hoi,

Bedankt voor je tip, maar ik maak al bijna een half jaar gebruik van de files uit Duckstad. Het zijn perfecte files. Ik kan ze echt aanraden.

Groet Johan

 
Als men dan toch bezig is wil ik deze ook wel eens ontvangen. Ik versta het wantrouwen maar daarom wil ik eerst wel eens mailen met een digitale id

Thx

 
Problemen met de SRT 8000 zoals in het eerste topic beschreven zijn mogelijk te wijten aan de softwareversie van de ontvanger zelf !! Dit moet min. V15 zijn. Indien uw bak nog op V6 ofzo draait effe updaten kan een oplossing bieden.

Suc6

SP

 
Vanmiddag heb ik een laatse poging de zenderlijst te installeren het volgende gedaan:

Ik ontvang alleen ASTRA en in het menu om de kanalen te installeren staat de ontvanger ingesteld op sateliet 1. In het verleden heb daar nooit problemen mee gehad.

Ik heb eens voor de verandering sateliet 2 ingesteld en schetst mijn verbazing: DE ZENDERLIJST werd geinstalleerd, geen standby problemen meer. Ik heb geen verklaring maar het werkte.

Groet Johan

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan