Stargate

S

Satlook

Mensen ik weet niet of dit hier thuis hoort maar ik heb het volgende probleem ik kan dus niets posten bij Stargate ik ben gewoon ingelogd maar ik krijg deze melding: You are not logged in or you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

You are not logged in. Fill in the form at the bottom of this page and try again.

You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules.

If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Doe ik iets fout of zoiets?

Groeten Satlook.

 
Dan ben je dus niet ingelogt. Vergeet niet dat Stargate niet hetzelfde is als Satellitefun.

Bij Stargate kun je als je niet ingelogt bent namelijk de postings wel lezen en bij Satfun niet.

Zelf heb ik dit ook al meegemaakt maar dit kan helaas niet anders ingesteld worden omdat het een meertalig forum is waarbij elke taal apart staat.

Wat je dan het beste kunt doen is ofwel je profile even in gaan en zonder iets te veranderen submitten dan ben je weer ingelogt, of even naar de hoofdpagina gaan waar al die vlaggetjes staan.

Daar zie je onderin twee vakjes staan, eentje voor username en eentje voor password.

Op die manier kun je dan inloggen.

Mocht er dan gebeuren dat je steeds opnieuw naam en password moet ingeven kun je in het profile ingeven dat het board cookies moet zetten en anders even je browsersettings wat betreft cookies nakijken.

Dan zou het moeten lukken.

 
Ik heb dus ingelogd op de vlaggetjes pagina maar ik kan dus niets posten ik krijg steeds die melding.

Er staat trouwens wel op die pagina dat ik wel kan uitloggen. ?????????????????????

 
Probeer anders eens om opnieuw in te loggen (dus eerst uitloggen en dan weer inloggen).

En ik verplaats dit even naar kletspraat.

Niet dat ik het kletspraak vindt maar daar past dit beter als in nieuws en info.

[Edited by activ on 18-03-2001 at 10:09]

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan