steek smartcard

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe kan je een gek nu gek maken ha ha ha ha !!!!!!

(grapje)

 
Hallo

Het is een storing op de Secamachine's de orginele kaarten vertonen dit probleem ook zowel de strong,nokia,Ascom & Philips. gaan de fout in

Afgelopen donderdag deed dit probleem zich ook al eens voor. Als je de receiver opnieuw zenders laat zoeken volgens canal digitaal met de orginele kaart dan gaat de receiver bij 50% Op stanby.

Het probleem zit naar mijn inzien dan ook bij canal - digitaal.

Groetjes

valerie

avacom

 
Heb je hier ook last van, 5 min beeld en dan de melding "Steek de smartcard in de kaartlezer?". Tot nu toe heb ik een werkende file gevonden voor de goldcard, deze werkt al meer dan 1 dag op een Pioneer DBR-S200NL (het zou natuurlijk kunnen zijn dat deze op andere seca dozen niet werkt?). Ik weet niet wat de verklaring is dat sommige files maar 5 min werken, ik zou het graag wel willen weten.

Omdat er in diverse forums geen url's en files van dit soort type geplaatst mag worden, moet je me even mailen, dan wijs ik je de weg wel even. xinetic@hotmail.com

 
heden morgen had ik nog steeds het zelfde probleem .

ik heb nu een andere file gekregen van iemand

en jawel geen probleem meer.

 
de geldigheidsduur van de originele c kaart is

verlengt naar eind mei 2001 en werkt zonder genoemde

storingen

geef dit soms de problemen op de goldwafertjes

heeft iemand de 019 code al gelogd en uitgeprobeert

op een gold

noes

 
Als C+ niet werkt, kun je nog altijd naar kiosk kijken. Moet je wel wat Frans kunnen. Zjos ipv jos etc.

Er schijnt trouwens wel een oplossing te zijn voor dit probleem.

nitwit

 
Op 1,2,3 en de ca*al zenders heb ik wel die storing.

Op de rtl's 4,5,SBS enz. en X-zon geen enkel probleem!!!

 
knutsel heeft het gevonden

D***y files geven dit probleem niet

alleen dan het je het gelazer met taq****

oplossing 2 kaartjes klaar

 
Goedenmiddag Satlovers

Ook bij mij nog de zelfde problemen als gisteren,maar ga vanmiddag aan de gang met andere met andere files.

Ik heb hier een hex-file wat ik ooit van s**4**l heb gedownload, deze heet Philips.hex.Misschien is deze special voor de philips 5816.Weet dit niet zeker dus als iemand dit wel weet??

Trouwens is de downloadsectie van s**4**l nu wel of niet gesloten??Heb ergens gelezen dat dit niet het geval maar kan het niet meer terug vinden.

Aan Johnny.b en andere die de oplossing hebben de vraag om

eventueel files te mailen.

Wordt vervolgt.............

Thanxxx....Billy70

 
Ik heb Voyager normaal gesproken voor irdeto (MM9500) en voor Seca (Strong 8000) maar nu heb ik WallBanger 2.02 er even opgezet en die heeft geen enkel probleem meer!!!

Tja, 't is wat, als illegale kijker moet je d'r wel een hoop voor over hebben hoor!

Jongens bij Anal, moet dat nou zo?

 
Diverse files geprobeerd ook d***y,geven allemaal de zelfde melding "steek kaart in"

Billy70

 
Heb net de italiaanse software (versie 29) in mijn Strong SRT8000 gezet en alles werkt weer normaal!

 
Snappen jullie nu niet dat dit gewoon een 1 april grap is van c*n*l+.

Ik kan jullie een advies geven, en die is: goed zoeken.

m.v.g.

Remco

 
Heeft nog niemand een oplossing voor een Philips 5816??? Straks is er weer f1 op en dat wil ik niet missen.

 
Ik hoef niet direkt complete files te hebben, als iemand mij maar effe zou willen vertellen waar ik het ongeveer moet zoeken, dat zou al een hele hoop schelen. complete files mag natuurlijk ook, maar zelf effe wat aan kloten is ook leuk, elke hulp is welkom.

 
Bij deze alvast mijn excuses voor degenen die mij gemaild hebben en geen mail terug ontvangen maar ik beantwoord in principe geen hotmail adressen aangaande de gestelde vragen

Toch succes aan allen

Greetz Geinponem

 
Problemen zijn bij mij (naar het laat aanzien) opgelost.

Mijn dank gaat uit naar mr.Eend en alle andere die met dit probleem gevalletje bezig zijn geweest.

Thanxxx....Billy

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan