steek smartkaart in na 1 min

A

apkay

met div antireset files.

zowel op philips als strong enz?

ook met maar 8 prof.

wie heeft hier ook last van.

apkay.

 
Zelfde probleem hier met Duckfiles van april/mei, steeds aangepast met nieuwe keys. Deze werkten tot nu toe feilloos op de Philips boxen. Vanaf gisteravond (4-7) is dit probleem weer terug. Ik ga snel de oude Mastercrd files proberen, met 0019 als laatste provider, die werkten toen ook prima. Ik geef snel bericht als dit wel werkt...

 
Geen problemen met NO AU file wel waneer ik de key's toevoeg voor AU.

Heeft te maken met uitlezen ciphertext, instructie 5A

 
Aangezien ik niet zo snel reageerde, is wel duidelijk dat alle andere files niet fuctioneerden. Wel vreemd, want het probleem was toch in april juist hetzelfde, en toen waren deze files perfect werkend. Wat is er dan zo anders aan de nieuwe Duckfiles? Het is toch vreemd dat er om de paar maanden steeds nieuwe picfiles nodig zijn om ze werkend te houden op de mediaboxen. Je kunt er dus nooit van op aan gaan of je met behulp van juiste keys, de kaart draaiende kunt houden. Ik denk dat het tijd wordt om eens wat meer duidelijkheid over het programmeren van pic-hexfiles te krijgen. Misschien een nieuw onderdeel in dit forum?

 
Ik zou ook graag eens wat dieper in de materie willen duiken.

Zeker nu strakjes een hoger encryptie systeem ingebruik word genomen.

Ik heb nu vanwege de stille werk periode wat meer tijd om wat te studeren.

In de bieb vind je niet veel info over het seca systeem wat c+ gebruikt :biggrin:

 
Ik heb op mijn echostar3000 ook geen problemen.Mijn files zijn op mijn gw niet au gemaakt.Dit om elk gezeur mbt false keys en reset te voorkomen.@DRZ mbt het leren omgaan met de PIC lijkt mij een heel goed plan.Dus gaan zoeken op de buitelandse sites etc.Of ken jij iemand bij .... + (ha,ha)

=ILYA=

 
Bij ons aller vriend Duck is het antwoord te vinden.

Nieuwste secanix picfile in de pic en klaar ist weer!!

Ben ook nog aan het studeren waarom, ben der nog niet helemaal uit, maardatkomtnogwel!

Groetn Piet.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan