Stem op het beste zwembad van nederland.

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
234
Punten
63
Leeftijd
57
Zo nu doe ik een keer mee met een stem op mijn verzoek.

Je stem in dit geval op het beste zwembad.

Ga naar deze site

Zoek op naam = Overschie en stem.

Hierna krijg je een mailtje ter bevestiging waarna je nog 2/3 vragen moet invullen.

Het hoogste mogelijke cijfer is altijd perfect.

Alvast bedankt.

;)

Nr.10

Ik heb voor je gestemd, maar ik heb ook dit gedaan:

Wil je dat al jouw gegevens uit de database worden worden verwijderd? Stuur dan je verzoek per e-mail naar info@ikzwem.nl, met als onderwerp: "gegevens verwijderen".
Want ik heb geen interesse in onder andere een reisbureau wat me gaat contacteren enzo. Dus mensen die wel willen stemmen maar verder niets, moeten hier ook even aan denken.;)

2x bedankt.

Da's een goeie want dat heb ik zelf ook niet gedaan.

Hoi Nummer10

3x 10 punten gegeven. (het waren 3 vragen)

Groetjes,

Bones.

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 15:03 uur ----------

Sorry Dubbelpost.

Ik kreeg 2 e-mails terug.

De eerste was om mijn stem te laten gelden, en de tweede was om vrienden ook te laten stemmen:

Bedankt dat je op jouw favoriete zwembad hebt gestemd. Wil je dat Overschie gaat winnen dan kun je nog de volgende acties ondernemen:
Nodig vrienden en bekenden uit om ook te stemmen op Overschie:

http://ikzwem.nl/verkiezing/etc

Plaats nu zelf een eigen Hyves-bericht op je eigen Hyves pagina.

Plaats nu zelf een bericht op Facebook, Linkedin, Twitter.

Veel succes!

Team Verkiezing van Zwembad van het Jaar
Grappig toch?

(Hyves, Facebook en al die andere dingen begin ik nooit aan, ik hoorde laatst dat er ook net zo'n ding is dat Flicker heet:biggrin:)

Nogmaals groetjes,

Bones

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja klopt er komt een bevestigings mailtje en dan komt er nog een mailtje om vrienden uit te nodigen.

Flickr (niet Flicker, da's zonder c iets anders... :biggrin:) bestaat al lang en is inderdaad ook een fotosite, maar niet zoals Faceboek etc. Flickr is meer om gewoon je eigen foto's op het web te plaatsen en te delen met anderen. Allerlei foto's dus. Terwijl facebook meer is voor je persoonlijke foto en meer een familie- en vriendending.

Hoi BT

Thx 4 info.

Nu maar hopen dat Nummer10 nog meer stemmen krijgt!

Groetjes,

Bones

Hi nummer 10,

30 punten erbij. Ik kan nu op de volgende nieuwjaarsborrel die lieftallige dame met een gerust hart een gelukkig nieuwjaar wensen. Lees kussen. :lol: :lol:

B.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan