STERKE GROEI CANALDIGITAAL ABONNEES

S

SuperJoop

Dit staat er te lezen op de Canal+ site:

STERKE GROEI CANALDIGITAAL ABONNEES

Begin deze maand registreerde CANALDIGITAAL al weer de 350.000e smartcard. Sinds een aantal maanden is er sprake van een grote stijging van het aantal CANALDIGITAAL abonnees, tussen de 6000 en 7000 per maand. In mei waren het er zelfs meer dan 8000.

Diederik Zunneberg, Manager CANALDIGITAAL, is aangenaam verrast: “Je merkt aan alle kanten dat satellietontvangst steeds populairder wordt als vervanging voor of aanvulling op het kabelabonnement. Met name de uitstekende kwaliteit van beeld en geluid, wordt door bestaande en nieuwe abonnees genoemd als de belangrijkste reden om een schotel aan te schaffen. Kijken via de schotel is een trend geworden, zoals we al voorspelden. We zijn nu hard bezig nieuwe kanalen aan ons te binden. Ik hoop daar binnenkort iets meer over te kunnen melden."

Bron: SES/ASTRA (6 juli)

http://www.canaldigitaal.nl/nieuws.asp?Page=1&Id=14

Hoeveel daarvan hebben daar daadwerkelijk een abbo op Canal+??

 
aan: superjoop

canaaldigitaal maakt zoals altijd de wereld weer mooier als die is door de waarheid een beetje te verdraaien.

Het zijn niet 6000 abonnees maar 6000 verkochte seca ontvangers waar 95% van de mensen wel hun originele kaart laat registreren omdat ze dan ten minste nog op iets kunnen terugvallen als het gw'tje het niet meer doet.

6000 geregistreerde kaarten wil niet zeggen dat ze er ook 6000 abonnees hebben bijgekregen. Dat zullen er nu dankzij de gw's en de diverse software waarmee je het originele kaartje aan kunt slingeren eerder 60 zijn:)

Gbrtje

 
Dat men "aangenaam verrast" is kan ik begrijpen. Het is voor hullie van kanaaldinges nooit weg al die secaboxjes. De kabel komt ook met digitale betaal tv. en klanten van de kabel afsnoepen lijkt mij in een dichtbekabeld gebeid als nederland nu niet de gemakkelijkste opgaaf. dat er bij velen een goldwafertje in het gleufje steekt zal ze waarschijnlijk een zorg zijn. als men op de een of andere manier (in de toekomst) het grijskijken weet te blokkeren zal dat waarschijnlijk voor kanaaldinges toch wel met de nodige nieuwe "top" abo's eindigen. slechter zullen ze er dus niet van worden.

Wat mij echter hogelijk verbaast is het volgende:

"Kijken via de schotel is een trend geworden, zoals we al voorspelden".

Als ik mij het goed herinner is het nog niet al te lang geleden dat de mannenbroeders van kanaaldinges de schotelkijkers nu niet echt tot hun kernactiviteiten rekenden, en men zich meer op de kabel richtte omdat hier nu eenmaal de meeste abonnees waren.

Tsja, het lijken soms net politici, de mannen van kanaaldinges,,,, of lijken politici soms net op "gewone" mensen ??

Peter.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan