Sterktewensen voor Nummer10

Bones

Addicted Member
Lid sinds
13 feb 2008
Berichten
1.567
Waarderingsscore
18
Punten
38
Leeftijd
65
Locatie
17km oostelijk van Amsterdam
@Nummer10

Je maakt me ongerust.

Uiteraard hoef je niet te antwoorden (kan namelijk emotioneel zijn).

Ik wens je veel sterkte!!!!!!!

 
@Nummer10Je maakt me ongerust.

Uiteraard hoef je niet te antwoorden (kan namelijk emotioneel zijn).

Ik wens je veel sterkte!!!!!!!
Bedankt, Ja er speelt even van alles, maar dan ook echt van alles en eigenlijk al een poosje.

Het gaat niet echt best met mijn moeder ze ligt al vanaf de eerste posting in het ziekenhuis en daar blijft ze voorlopig ook nog wel even (misschien verpleegthuis later).

Verder hebben we een werkgever (Gemeente Rotterdam) die van de 13.000 medewerkers naar 2.300 medewerkers wil. Er schijnen nog gemeentes te zijn met minder inwoners dan het aantal werkeloze wat hierdoor gaat komen. (al dan niet met een wachtgeldregeling dus hoe dom kan je zijn?!)

Mijn eigen werk zal blijven bestaan maar dan in een andere organisatievorm. Echter, ik zit ook in de OR en hiervoor moeten we "even" flink aan de slag voor de collega's die we natuurlijk allemaal gaan het beste wensen want onze werkgever is dus behoorlijk de weg kwijt en degene die deze puinhoop veroorzaakt gaat dezelfde functie nu uitoefenen in A'dam om daar nogmaals het stukje opnieuw te doen.

Dat was het even in een notendop.

 
Super kl#te Nummer10

Ik wens je moeder beterschap en jou veel sterkte toe.

Inderdaad die opdrachtgevers/werkgevers denken maar aan één ding: WINST MAKEN (heb ik ook meegemaakt toen ik nog voor "het grote telecommunicatiebedrijf" werkte), die opdrachtgevers/werkgevers kijken naar hun eigen portemonnaie, en denken niet na over die kleine man die zn hele leven al bij hen gewerkt heeft.

 
@Nummer10, neem voor alle dingen je tijd, beterschap en sterkte met moeders.

 
Het werd een beetje te off-topic dus heb ik de laatste postings even verplaatst.

Zit weer behoorlijk iets aan te komen dan. Alvast beterschap gewenst met je moeder, dat sowiezo.

En sterkte met de hele reorganisatie die er gaat komen, is zeker geen pretje allemaal.:sad:

 
@Nummer10

Sterkte met al deze vervelende toestanden.

Een Rotterdammerd.

 
Allemaal bedankt.

Het kan allemaal raar lopen in het leven, vandaar mijn standpunt geniet van de dag.

:biggrin:

Nr.10

 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan