Stop verschrikkelijke CardWriter banner!

K

Kerstkonijn

De CardWriter banner irriteert verschrikkelijk. Ik krijg er koppijn van. Is er iemand die zulke goede connecties met Cardwriter heeft dat ie om een professionele banner kan vragen?

Graag ook reacties van anderen op deze forum-terreur.

(Beste CardWriter, ik koop toch wel bij jullie. Daar hoeven jullie zo'n blink mormel niet voor te cre-eren. Met vriendelijke groeten, Kerstkonijn)
 
stjonge om nu gelijk daar over te beginnen,, is alleen vandaag zo en morgen is het weer opgelosd.
 
Gelukkig. Ben ik weer helemaal gerustgesteld.

Dan maar een contest wie de mooiste (en zinvolle) CardWriter banner kan maken?
 
Effe bij mij kijken,, staat die lekker groot hehehehehe
 
Dat doen ze van cardwriter speciaal voor de kerst.
 
Waarom moet je daar goeie connecties voor hebben ?

Kan ze toch gewoon zelf bereiken ?

En alvast een kleine tip : maak een bannertje die je mooi vindt ?

Of vraag ze een "prijsvraag" uit te schrijven voor een mooie ontvanger :) :) of is dat te hebberig ? moduletje dan ;-)

Ik denk dat ze het doel wel bereikt hebben :) in al die jaren heb ik nog nooit een posting over een banner gelezen.
 
Originally posted by jack
stjonge om nu gelijk daar over te beginnen,, is alleen vandaag zo en morgen is het weer opgelosd.
Dat fantasie loze migraine kreng staat er anders nog steeds. :(
 
alle manneke,ik ben zo slim geweest hier in belgie.
ik heb gewoon met dikke zwarte tape mijn bovenkant van het beeldschermpke afgeplakt.
voila en ge ziet er niks meer van.
 
Het is nog niet afgelopen want het is nog geen kerst. En of jij kerst overleeft???????

Ze hebben al heerlijke recepten.
 
Doen we ze mailbommen en dossen (we laten al hun windows masjienes in dos opstarten)...


G

:sex:
 
Originally posted by jack
is alleen vandaag zo en morgen is het weer opgelosd.
Mmm, ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Elke dag lees ik deze posting opnieuw: "Morgen is het weer opgelost". :biggrin:
 
Tja, ik sta er ook van te kijken, die paar dagen duren inderdaad wel wat lang inmiddels.:)
 
Komt wel goed,, die jongens zijn gewoon druk bezig geweest met verhuizing enzo,, dus banner word wel weer aangepast,, morgen ofzo hahahahahahaha
 
Ze hebben wel een leuke aanbieding zag ik.

;)
Nr.10
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan