Storende banner onderaan het forum. We werken er aan!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.866
Waarderingsscore
1.035
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Sinds vandaag is er opeens een storende banner onderaan het forum.
Normaliter moet daar alleen de optie zitten om toestemming te geven voor advertenties of deze niet te geven.

Deze banner heb ik daar NIET geplaatst dus het is ofwel een fout van adsense ofwel een fout van de forum software dat dit plotseling tevoorschijn komt.
Ik ben er al mee bezig om dat op te lossen zodat dit ding niet elke keer boven water komt, want dat heb ik dus zeer zeker niet zo ingesteld.
 
Het bleek een Google experiment te zijn wat aan 50% van de gebruikers getoond werd, gelukkig viel ik daar ook onder.
Als het goed is moet het nu opgelost zijn en de irritante banner weer weg zijn.

Maar ik hou het in de gaten voor als het weer terug mocht komen.

Het kan zijn dat het toestemmingsblokje nog eens terug komt. Zou fijn zijn als jullie toestemming verlenen, ads zijn alleen niet storend rechts en onderaan zoals altijd.
 
Ja was een optie. Ik had automatische optimalisatie (niet automatische advertenties) aan staan. Schijnbaar kunnen ze dan experimenten doen. En aangezien automatische advertenties uit stond, ging ik er van uit dat die experimenten dus binnen de bestaande advertenties zouden plaatsvinden, ALS het al zou gebeuren.

Nou nee dus. schijnbaar maken ze nieuwe aan en zetten die dan op een plek waarvan ze denk dat die handig is. Nou neen dus, daar had ik geen toestemming voor gegeven.
Tevens moet je normaliter een bericht krijgen als ze dan zo'n experiment starten en wat het is. Kan me niet herinneren dat gehad te hebben, maar oke mijn geheugen is soms wat slecht.

Bij 50% van de gebruikers als experiment en dan nadien weet ik niet wat er gaat gebeuren. Dat experiment zou tot eind februari lopen, maar 't was ook even zoeken om dat uit te schakelen.

Dus als het zo moet, dan gewoon die hele optie v.w.b. experimenten uit geknald. Dat doen ze dan maar ergens anders. Ik heb een bloedhekel aan storende advertenties en wens dat dus ook niet voor de gebruikers.
Dat Google maar ergens anders gaat experimenteren.
 
Dat Google maar ergens anders gaat experimenteren.
stuur ze maar door wil wel ff op google experimenteren lol
ze bouwen hier in de buurt een nieuwe data centrum naast een schakel station van enexis
denk dat wij hier ook stroom storingen krijgen....

het verborgen in voorwaarden stoppen dat ze dit en dat mogen heb ik een ***** aan
onder het mom "u hebt toestemming gegeven"
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan