- Lid sinds
- 15 aug 2002
- Berichten
- 2.324
- Waarderingsscore
- 25
- Punten
- 38
- Leeftijd
- 63
Ik ben sinds afgelopen juli bij Alice overgestapt van Alice Comfort naar Alice Comfort +.
Waardoor ik 6 maanden lang 10 euro korting krijg op mijn abbo kosten, maar dan moest ik wel een jaar contract afsluiten.
Aangezien ik al een aantal jaren bij Alice zit, maakte mij dit niet uit, want ik bespaar me daarmee toch 60 euro dit jaar.
Maar helaas sinds ik overgestapt ben, beginnen ineens de problemen.
Alice die inmiddels is samen gegaan met Tele2 (waar ik dus al weggegaan was, omdat ik daar ook steeds door storingen geen verbindingen had) bezorgd me nu steeds storingen.
Zo heb ik nu sinds zaterdag weer geen telefoon verbinding, maar wel internet en dus belde ik zaterdag vanaf een ander adres naar de klantenservice van Alice (0900 1560 15 cent per minuut).
Ik kreeg te horen dat ze waarschijnlijk iets moest doen waarbij ik naast de modem moest zitten.
Ik zei "maar daar heb ik geen telefoon toch? Dus kan ik jou niet bellen!"
Dan kon ze mij helaas niet helpen, want ik moest bij het modem aanwezig zijn.
Ik moest dan maar met mobiel bellen naar hun, of een contact formulier invullen op de site van Alice en dan werd ik pas ergens na het weekend terug gebeld, want zij kon mij niet bellen.
Ik vertelde haar dat ik geen mogelijkheid had om mobiel te bellen en al helemaal niet van plan ben om met mobiel naar dure 0900 service nummers te bellen
Dan kon ze mij helaas niet van dienst zijn vertelde ze mij, want nogmaals ik moest naast het modem zitten.
Ik zei jullie dwingen me dus om naar jullie dure 0900 nummer te bellen met een mobiel?
Dat was overal het zelfde zei ze en op een andere manier kon het niet opgelost worden.
O en het invullen van het contact formulier op de website van Alice werkt helemaal niet, zoals zo vele linken op hun site niet eens meer werken!
Ik heb inmiddels een offici?le klacht ingediend en ge?ist dat ik binnen 3 dagen weer telefoon heb, zo niet dat ik dan het jaar contract verbreek en over stap naar de concurrent.
Maar ja het is zondag, dus ik verwacht vandaag dat ze al helemaal niets doen bij Alice.
Het lijkt net of ze een spelletje aan het spelen zijn om op die manier die 60 euro kortingen die ze aan vele klanten hebben gegeven weer terug te verdienen via hun 0900 service nummer, want je hangt behoorlijk lang aan de telefoon bij hun en komt geen stap verder.
Dit is al de tweede keer binnen een maand dat ik geen telefoon verbinding heb bij Alice en begin het knap zat te worden.
Voor iemand het vraagt! Ja ik heb mijn rekeningen betaald..
Waardoor ik 6 maanden lang 10 euro korting krijg op mijn abbo kosten, maar dan moest ik wel een jaar contract afsluiten.
Aangezien ik al een aantal jaren bij Alice zit, maakte mij dit niet uit, want ik bespaar me daarmee toch 60 euro dit jaar.
Maar helaas sinds ik overgestapt ben, beginnen ineens de problemen.
Alice die inmiddels is samen gegaan met Tele2 (waar ik dus al weggegaan was, omdat ik daar ook steeds door storingen geen verbindingen had) bezorgd me nu steeds storingen.
Zo heb ik nu sinds zaterdag weer geen telefoon verbinding, maar wel internet en dus belde ik zaterdag vanaf een ander adres naar de klantenservice van Alice (0900 1560 15 cent per minuut).
Ik kreeg te horen dat ze waarschijnlijk iets moest doen waarbij ik naast de modem moest zitten.
Ik zei "maar daar heb ik geen telefoon toch? Dus kan ik jou niet bellen!"
Dan kon ze mij helaas niet helpen, want ik moest bij het modem aanwezig zijn.
Ik moest dan maar met mobiel bellen naar hun, of een contact formulier invullen op de site van Alice en dan werd ik pas ergens na het weekend terug gebeld, want zij kon mij niet bellen.
Ik vertelde haar dat ik geen mogelijkheid had om mobiel te bellen en al helemaal niet van plan ben om met mobiel naar dure 0900 service nummers te bellen
Dan kon ze mij helaas niet van dienst zijn vertelde ze mij, want nogmaals ik moest naast het modem zitten.
Ik zei jullie dwingen me dus om naar jullie dure 0900 nummer te bellen met een mobiel?
Dat was overal het zelfde zei ze en op een andere manier kon het niet opgelost worden.
O en het invullen van het contact formulier op de website van Alice werkt helemaal niet, zoals zo vele linken op hun site niet eens meer werken!
Ik heb inmiddels een offici?le klacht ingediend en ge?ist dat ik binnen 3 dagen weer telefoon heb, zo niet dat ik dan het jaar contract verbreek en over stap naar de concurrent.
Maar ja het is zondag, dus ik verwacht vandaag dat ze al helemaal niets doen bij Alice.
Het lijkt net of ze een spelletje aan het spelen zijn om op die manier die 60 euro kortingen die ze aan vele klanten hebben gegeven weer terug te verdienen via hun 0900 service nummer, want je hangt behoorlijk lang aan de telefoon bij hun en komt geen stap verder.
Dit is al de tweede keer binnen een maand dat ik geen telefoon verbinding heb bij Alice en begin het knap zat te worden.
Voor iemand het vraagt! Ja ik heb mijn rekeningen betaald..