Stream eindelijk in SECA ??

A

appie39

Als ik op het stream pakket kom,krijg ik steeds de melding van de ASTON dat ik er niet naar mag kijken ( no right to watch this program).Duidt dit erop dat ze EINDELIJK op seca overstappen ??

Ik weet dat de NDS decoders zéééér binnenkort geschikt gemaakt worden op seca te ontvangen.

Groetjes,

Appie

 
Geen idee.

Misschien dat ze in simulcrypt bezig zijn want ik zie op mijn irdeto module dat ze nog steeds in irdeto zenden.

Met m'n aston heb ik nog niet getest.

 
Ja, in irdeto gewoon beeld,maar aston zegt no right to watch ... ondanks dat ik gewoon beeld heb.

Kan het zijn dat `t op 3 manieren gesymulcrypt is ,nl nds , irdeto,seca ??

 
Ze zijn begonnen !!http://www.satellite.it/focus_on/viewarticolo.asp?ID=221

Robbie

 
Telepiu test volgens dit artikel momenteel nds/videoguard.Ben benieuwd wat `t uiteindelijk gaat worden ...........

Groetjes,

Appie

 
Kunnen we eindelijk op onze Seca-boxen kijken naar al die geweldige Stream-kanalen zoals .... eh ... ik dacht bijvoorbeeld aan .... eh ...... :)

 
Dacht je soms aan de Champion`s League( ALLE WEDSTIJDEN ),thuiswedstrijden van Roma,Lazio e.a??

Lijkt me een stuk interessanter dan menig ander pakket

 
op 25 augustus zal de laatste dag zijn dat de mensne met een irdeto tunner naar stream kennen kijken (dus toch over naar seca)op 26 augustus zal inderdaad de knop omgezet worden naar seca samen met telepui komt stream uit naar alle waarschijnlijkheid uit met ident 00 05

 
@ Appie39

Alle wedstrijden van de Champions League kun je ook via Irdeto zien bij Premiere World.

Is natuurlijk wel leuk voor de mensen met een seca only ontvanger. Maar dan zou ik het liever doen voor die ongelofelijk goede muziekkanalen van Stream. Zelden zo goede Bluess zender gehoord in een voortreffelijke kwaliteit als bij Stream

 
En...heb je al eens gedacht aan STREAM RADIO. Ze hebben zeer veel kanalen volgens een bepaald theme (Jazz, oldies, ...) en zonder een enkele onderbrekenig. Ikzelf luister altijd naar de oldies ...die zijn zeer goed.

 
Ik heb de keys voor stream in seca binnen. Prov ID 0037 is het dus geworden.

CHANNEL STREAM

IDENT 00 37

INDEX 0C KEY 1D ** ** ** ** B7 A5 45 *

INDEX 0D KEY 46 ** ** ** ** D8 11 FC **

INDEX 0E KEY 07 ** ** ** ** C9 D1 8C

 
Weet er iemand of ze nu al daadwerkelijk uitzenden in seca? Ik krijg nml geen beeld (enkel - no richt to ...-), en dit met ID 0037 en de nieuwe codes. Gebruiken ze tot 26/08 nog een andere ID?

 
Ja, ze zenden nu reeds in seca uit, niet alle kanalen (geen PPV). Ik heb beeld in de Aston module.

 
In een 1.4 wel beeld, in een 1.3 niet.....

 
Werkt sinds eergisteren in seca.Alleen de PPV nog niet.Heb een Humax 5400 met Aston1.05.

Groetjes,

Appie

 
Ik dacht dat je om seca keys te loggen een geldige Mk en PPUA nodig had. En nu zie ik dat super-logger MarcieMarc al weer een identity en keys heeft. Heb je ergens een PPUA en MK weten te regelen, heb je geheime vrienden bij stream , of wordt ik nu gek ?? Na het nog steeds door onbekende redenen overlijden van mijn interne cam (humax) na een experiment met loggen ben ik meteen gestopt dus veel ervaring heb ik er niet mee .. Maar ik probeer wel steeds de forums te volgen, vandaar deze vraag. Hoe zit het nu ?

Just asking ... groetjes Hans

 
in sommige AU seca files van het poolse upload board zitten inderdaad al ppua/mk01 combi's alleen geen enkele werkt tot nu bij stream bij mij...misschien toch de juiste file nog niet te pakken gehad...

 
Heeft iemand een idee waarom het wel zou werken met een aston 1.4 en niet met een 1.3 ? Ik slaag er maar niet in om beeld te krijgen met mijn 1.3 op een nokia 9800.

 
@wanting

Het schijnt dat de 1.03 problemen heeft met de "hoge" prov-id.

Met de 1.03 krijg je bv ook de mediaset-kanalen ( Hotbird 11919 V 27500 2/3 ) niet als ze gecodeerd uitzenden,ondanks dat je de goede keys hebt.

Groetjes,

Appie

 
Dank je voor het antwoord; bestaat er een mgl om de module van 1.3 up te graden naar 1.4? Zijn daar risico's aan verbonden?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan