Vraag Streamen

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.632
Waarderingsscore
294
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Ik heb nog een oude Sony reciever uit de Qs serie.
Hoe kan ik daar mee op een goede manier via mij telefoon naar muziek luisteren.
Ik had een Logitech bluetooth apparaatje maar dat beviel me niet.
Wat is daar nog meer voor in de handel wat wel goed is en niet al te duur.
 
Ik heb nog een oude Sony reciever uit de Qs serie.
Hoe kan ik daar mee op een goede manier via mij telefoon naar muziek luisteren.
Ik had een Logitech bluetooth apparaatje maar dat beviel me niet.
Wat is daar nog meer voor in de handel wat wel goed is en niet al te duur.
Misschien kun je op Marktplaats een Sonos amp kopen, die verbindt je dan met (tulp) stekkers aan je Sony en aan je netwerk. Dan kan je streamen naar je Sonos amp met je telefoon.
Een andere mogelijkheid is een WiFi amp vanuit China te laten komen, werkt hetzelfde als Sonos.
 
Hallo Nummer 10 een sonos is wel erg duur 300 tot 600 euro.
Ik denk iets anders gevonden ik hoop dat dat iets is.

KN321 2 IN 1 Bluetooth 5.0 Draadloze Audio Zender Ontvanger Muziek Stereo Bluetooth Adapter met RCA 3.5 MM AUX Jack​

11 euro wordt gratis verzonden verzenden.
 
Hou rekening ermee dat producten uit china onderhevig zijn aan BTW hoe klein ook het bedrag is. Dit gaat per 1 juli in.
Wordt de btw bij bestelling niet in rekening gebracht , dan krijg je en BTW aan de broek plus nog erns 4 euro die de bezorger in tekening gaat brengen.

Ali werkt al aan directe verekening van BTW bij bestelling, zodat het product geleverd wordt zonder extra kosten.
Ook worden er massal depots in EU landen volgepropt met producten.

Bovenstaand geldt ook voor producten die nu besteld worden en na 30 juni in NL arriveren
 
Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad ook de waarschuwing die ik wilde geven.
Ali is nu even alleen voor "diensten" in gebruik, dus niet voor fysieke goederen.
Ik heb zeer slechte ervaringen met postnl, die beter dievengilde genoemd kunnen worden.
Ten eerste met pakketjes die wel afgeleverd zouden zijn, maar nooit bij mij zijn aangekomen.
Daar kun je over klagen, waarna er een onderzoek zal worden ingesteld, maar waarbij meteen word medegedeeld dat jij daar nooit meer iets van gaat horen.

Verder heb ik ooit eens een rugzak besteld die netjes binnen de geen BTW grens viel (en die ik nog steeds dagelijks gebruik).
Die bleef lang bij de dievengilde liggen, waarna ik een mailtje kreeg dat ik maar eens de rekening van de goederen moest tonen als ik mijn spullen ooit hoopte te ontvangen.
Na dat gedaan te hebben, was enkele weken later het pakketje bij het postkantoor op te halen.
Eenmaal bij het postkantoor moest er afgetikt worden.
Geen belasting, want dat was niet nodig.
Wel moest er ik meen TWINTIG euro worden betaald omdat er kosten waren gemaakt om vast te stellen dat er geen bijkomende kosten zouden zijn.
Das dus bijna de waarde van het product zelf.

Het zijn gewoon de 1 na grootste criminelen waar je door hun monopolie positie niet omheen kunt.
De grootse criminelen en dieven zijn overigens de banken die ook met z'n 4en een monopolie innemen en waar je echt niet omheen kunt.
 
Bedankt voor de tip ik heb nog niet veel ervaring met iets via internet kopen.
Mijn vrouw doet dat al jaren en ik moet zeggen MAS3 we hebben alles nog gehad.
Geld dit ook voor amazon?
 
Amazon.nl niet, amazon.com wel

Alhowel ik bij amazon.nl regelmatig producten zie die een levertijd hebben van 4-6 weken en de winkel is duidelijk 🈲🈴㊙️


Hoe dat gaat is ondoorzichtig. Waarschijnlijk hebben die winkels de btw in product berekend. Want het pakket 39€ werd in mijn geval gewoon vanuit NL geleverd.


By the way. Post Nl mag na 30 juni maximaal 4€ afhandelingskosten berekenen ipv ~20€
 
Ik had een logitech maar die heb ik al wel heel wat jaartjes geleden gekocht.
Maar ik lees nu overal bluetooth 5.0 is dat een verbetering voor de overdracht?
 
Opgelost.

Ik had ook nog een chromegast en dat werkt nu perfect met een Tendak HDMI switch met audio extractor.
Heb je een oude versterker dan werkt dit altijd.
Hij heeft een optiche ,coaxiaal en een analoge uitgang.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan