stron 8000 werkt niet met goldwaferfiles?

J

jaap

best medesat hobbijisten heb nu al 3 strongs geprobeerd met versie 15 erop om de goldwaferfiles te laten draaien echte hij kent de hele kaart niet ,is er iemand wie mij kan vertellen waarom ze de kaart niet herkennen en wat er aan veranderd dient te worden mvrgroet jaap jaap184@12move.nl

 
zal wel aan de file liggen probeer die van duck eens dan moet het goed zijn ;) ;)

 
heb je de kaart al wel eens in een ci of een philips of wat dan ook geprobeerd en doet hij het dan wel? De kaart kan natuurlijk ook gewoon niet goed zijn.

Greetz Geinponem

 
Wat voor kaart gebruik je, en wat voor programmer?

De Duck's werken echt prima in een strong8000 met versie 15!

Groetn P.

 
het zal wel aan hex van de pic liggen want nog geen probleemen gehad misschien nog een domme opmerking maar het kaartje moet wel met de kontaktjes naar boven :)anders doet hij het ook niet zefls al is het pic fileje goed :laugh:

 
bedankt voor alle response de kaart is een mm2 16f84-24c16 de kaart werkt wel op een philips5816 een echostar 3000ip met viaccess hij is geprogd met een dl-20 dus rara?

 
Probeer eens een eerdere versie Duckfiles, die van vlak na de "steek de kaart in de lezer" aanval, ge-edit met nieuwere key's en geprogd met een DL20 werken zeker!

Groetn Piet.

 
ik heb hier het zelfde probleem

met een nokia 9302s

zat soft 15 in,heb er nu soft 20 ingezet

met orgin kaart wel beeld

met gw en div files geen beeld?

apkay.

 
ik heb een tip gekregen.

hij schijnt het wel te doen als je,

er maar 7 of 8 prof op zet.

ontvanger is weer retour,dus kan het nu niet

testen.

probeer het uit en meld het hier

suc6 apkay.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan