Strong 6850 en sm3d22 motor instellen

M

masseurralph

:devil:Heledag bezig geweest maar krijg mijn strong 6850 ontvanger niet werkend met me nieuwe clarke-tech SM3d22 motor

Ik heb met de motor in de 0 stand afgericht op de eutelsat w3e op 7gr. oost en heb prima ontvangst (100% kwaliteit uitslag op ontvanger) direct van lnb op op strong sat-in aangesloten.

Daarna de motor er tussen gezet via de lnb-1 in en rec-uit naar de ontvanger, 100% kwaliteit maar geen signaal meer........:ziek::headbang:

Heb alle mogelijk LNB instellingen al geprobeerd maar signaal sterkte blijft weg, als ik de kabel weer direct in de lnb doe werkt alles goed.

2de vraag hoe moet ik nu de motor op de juiste manier afstellen.

In diverse verhalen lees ik uitrichten met motot in 0 stand op de sirius of eutelsat 3w (ik woon op 52.042 breed, 6.601 lengte graad)

MaaR HOE NU VERDER.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen want op dit moment zou ik graag allees in de container gooien.

Groeten Ralph

Heeft meer verstand van masseren.:cool:

 
MaaR HOE NU VERDER.
Ja ik zie zo ook niet direkt de fout, je hebt juist de sateliet genomen die het dichtst in de buurt komt bij je nulpunt dus dat is prima.

Dan zou het haast een instellingsfout moeten zijn maar welke de Strong 6850 ken ik ook niet.

In ieder geval moet je als type lnb universeel nemen en disqC 1.2 instellen voor de satelieten.

Ook snap ik niet hoe je 100% kwaliteit kunt hebben en geen signaal meer??

Maar misschien ziet een ander iets wat er fout gedaan is.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan