Strong 8000 nieuw model nieuw soft

satelliet

Active member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
228
Waarderingsscore
0
Punten
0
Naar verluidt zou de nieuwe Strong 8000 die vanaf vandaag naar de winkel geleverd worden niet meer met een gw werken. Ik ga dit vanavond eens uittesten of dit verhaal klopt.

 
De Gw's werken nog wel naar het schijnt maar de patch zou er niet meer in te krijgen zijn kun je dat ook even bekijken.

 
heb hem getest, gw werkt, maar niet op de taqs of k's, ik kan geen connectie krijgen met het geheugen. Volgende gegevens krijg ik:

Versie 160

Fabrikant OEM 1

Type 0

Patch run 0

€€WYZ#012346789ABCDEFGXHI

@WYZ#012346789ABCDEFGXHI

bosc2k_LIBDAT_2.0.1

CHARGEMENT PRIORITAIRE

debut de transfert parallele

attente negociation:

€WYZ#012346789ABCDEFGXHI

€WYZ#012346789ABCDEFGXHI

Voorlopig alles wat ik weet

 
De volgende stap zal dus wezen het uploaden van nieuwe soft zoals men eerder al probeerde met de Strong.

Deze soft zal dan waarschijnlijk inderdaad geen GW meer accepteren en er kan geen nieuwe soft in de strong worden geplaatst door de consument. Alleen nog maar doot C+

Lijkt mooi bedacht van C+ maar ik verwacht de tegenstap hierop binnen enkele dagen dat die nieuwe soft die geen GW meer accepteert. :):)

 
Och allemaal larrie gewoon italiaanse soft erin blazen en klaar werkt weer .

Anders kom je maar eens kijken hier strong srt met versie 22

en werkt gewoon in het italiaans en alles gaat open maar wel de ataks blijven

 
Larrie??????

De officiele nieuwe versie v22 i.p.v. de v160 is dezelfde, maar was beta versie. Als je dan toch zo goed bevriend zijt met de invoerder, waarom weet u dit dan niet, of waarom vraag je hen niet hoe er de v20+patch terug opmoet?

Die werkt ook met de GW maar geen t's en k's. Die Italiaanse soft heeft weer die 10 sec uitval, dus sta je geen stap verder.

 
Tja ik zal het hem wel eens vragen hoe het zit maar als ik er nu een patch dan zet ik er gewoon itlaliaanse soft in werkt toch iets beter dan die org soft hoor

 
Of een humax kopen kan ook nog natuurlijk :biggrin: :biggrin:

 
Allemaal goed en wel, maar intussen kunnen we de kanalen editor niet meer gebruiken, en dat was juist een grote stap voorwaarts.

Ik heb het net afgeschuimd, maar vind nergens meldingen dat er iemand bezig is met deze nieuwe v22

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan