`Strong 8000

Z

zoekende

Strong Nederland levert vanaf vandaag de Strong 8000 met nieuwe software. Men wilt eerst de winkeliers de update versturen en men hoopt deze software versie volgende week op internet te kunnen zetten. Of dit ook een oplossing is voor het overbekende zwarte beeld is mij niet bekend.

zoekende

 
Bedankt voor de info.

Ik heb hem maar even in het juiste forum geplaatst want hij stond in het andere CI ontvangers en CI forum, en de 8000 is toch echt een seca only ontvanger.:)

Hopelijk helpt deze update de problemen uit de weg, dan zijn weer een hoop 8000 bezitters een stuk gelukkiger!

 
Ik heb een oude setting bin file op mijn pc gevonden (begin december '00) met channel settings voor de Strong 8000. Nu ben ik op zoek naar een editor hiervoor, bestaat dit al? Of heb ik niet goed mijn bril op mijn neus????

 
Het is te hopen dat alle problemen daarmee zijn opgelost.

Weet iemand de versie van de nieuwe software ?

Huub

 
Ik heb in mijn strong8000 versie 20 erin zitten..

maar die is nog beroerder als versie 15..

Dit gaven ze bij strong toe... Je kunt er zelfs geen nieuwe

smartcard van anal- mee activeren..

Downgraden naar 15 KAN niet zeiden ze...

 
@satjunk

werken de pic cq goldkaartjes met versie 20 nog wel?

zo ja, is het probleem van telkens ff zwart beeld bij T******* en K**** kanalen nu voorbij.

Duck

 
Ik ben gisteren bezig geweest met die versie 20 bin, maar krijg hem er niet in. (Nu ik hier de thread lees, is dat maar goed ook). Strong NL benaderd en die zeggen dat het aan het loader programma ligt. Maar ik lees hierboven dat er mensen zijn die versie 20 wel hebben kunnen laden. Wat doen die dan anders dan in de handleiding staat?

 
@Voor Duck:

De GW kaartjes werken perfect maar zwart beeld bij T******* en K**** kanalen is nog steeds zo...

@Voor mindless paul:

Die versie 20 zat erin toen ik hem kocht in december 2000

Vanmorgen nog contact met strong gehad die zei dat dit een nieuwere revisie is.. en ik hem wel kon upgraden...

met de tip erbij dat je een generic of text only printer met selecteren en die als standaard printer moet maken en als filetype instelling RAW..

Heb het nog niet gedaan, want op het board van SATNERDS las

ik dat het bij 2 personen ook was mislukt...

Groetjes SatJunk

 
Voor Satjunk:

Ik denk dat ik nog maar even wacht met die versie 20. Eerst maar eens even kijken wat het bij anderen doet. Als je niet meer kunt downgraden naar versie 15, dan hoeft het van mij niet. Het gaat mij echt alleen maar om het vastlopen van K en T. En als dat niet verholpen wordt, dan hoeft het verder ook niet.

Wel netjes trouwens dat Strong replies geeft op email die je stuurt. Ik had dat echt niet verwacht.

Maar we houden elkaar op de hoogte.

Paul

 
@Voor mindless paul:

Nou ik heb ze gewoon gebeld en gevraagd naar iemand voor technische info en werd keurig te woord gestaan en antwoord op vragen...

keurig netjes dus.

SatJunk

Strong Nederland

Visiting address Parkerbaan 18

3439 MC Nieuwegein

the Netherlands

Postal address PO Box 1272

3430 BG Nieuwegein

the Netherlands

Telephone number +31 (30) 630 03 11

Fax number +31 (30) 604 75 58

Electronic mail General information: info@strongsat.com

or click here

Technical Manager: Hans Hagenaars

Customer support support@strongsat.com

 
Op de site van Strong staat nu Versie 20, deze nieuwste software versie zou het zgn millenium probleem "welke door de fake keys worden veroorzaakt" verhelpen.

Zoals Satjunk schrijft heeft zijn tuner met de nieuwste software nl versie 20 het "millenium" probleem nog steeds niet opgelost, we schieten dus niets op met die nieuwste versie.

Ik naar een ander merk uitkijken, P****ps of E***star want die werken wel zoals het een secadoos betaamt

Duck

 
Ik heb op de upload pagina van D-FreeSat deze soft gevonden;

BIN file for GoldBox Uploaded: 28/2/01

Upgrade GoldBox NL & ITA

Heb hem nog niet getest in mijn Nokia en weet dus ook niet of hij werkt

De da5ib(2).bin is van 09/02/2001

Ik hoop dat iemand er iets aan heeft

http://net-cgi.hypermart.net/files/Hardware/da5ib(2).zip

Grtz. Kees.

 
Originally posted by SatJunk @Voor Duck:

 


Heb het nog niet gedaan, want op het board van SATNERDS las



ik dat het bij 2 personen ook was mislukt...


 


Groetjes SatJunk



Laat je hier even weten wanneer je het wel hebt gedaan en of het gelukt is.

---

Jack

 
Ben ook nieuwsgierig, want ik heb gister een gebruikte srt8000 gekocht en die geeft ook af en toe zwart beeld op die T*** en K*** zenders

 
Hoi,

Op de strong site heeft de softwareversie 20 gestaan voor de strong SRT8000. (DA3NED3.BIN) Ok, deze schijnt niet te voldoen of is niet beter dan V15 maar als ik op die link klik schijnt dit bestand verwijderd te zijn van de strong site.

In hun "support" komt de SRT 8000 eveneens niet meer voor. Je kan de pagina nog wel oproepen via http://www.strongnl.com/downloads/srt_8000_h_software.html .

Zitten de C+ Boysz hier ook achter ??? Weet iemand hier meer van ??

Grtngs

Superplop

 
Hoi,

bij mijn werkt versie 20 wel in de Strong 8000.

zie thread (STRONG 8000 RIP)

 
Hallo Superplop,

Officieel is deze pagina verdwenen van de Strong site.

Dit komt omdat het loaderprogramma voor de bin file niet goed werkt. Ze maken nu een nieuwe loaderprogramma.

Intussen is de link naar de software op de site van Strong weggehaald, maar jij hebt een rechtstreekse link naar die software pagina. En die pagina is nog wel aanwezig. De software waarschijnlijk niet meer.

Ik denk dat we gewoon even geduld moeten hebben tot het nieuwe programma klaar is. Dan zal het wel weer op de site verschijnen.

Paul

 
Wel, ik heb de Italiaanse soft geprobeerd (da5ib(2).bin) maar daar wordt je echt gek van.

Uiteraard is alles in het Italiaans maar het ergste is wel dat ongeveer iedere 15 seconden het beeld een paar seconden wegvalt en het rode blokje rechts onder in beeld komt alsof er geen signaal zou zijn.

Dit is ook het geval met FTA zenders.

Blijkbaar is deze soft niet geheel geschikt voor de Nokia

Wel grappig dat ik eens de epg en info van D+ kon zien en hun spelletjes kon spelen.

Grtz. Kees.

 
Ik kreeg vandaag van STRONG volgende mail:

Geachte heer,

Wij hebben de versie 20 van de site gehaald omdat er nog al wat ontvangers

vastlopen tijdens het downloaden.

Dit ligt aan het loader programma, wij zijn met een nieuw loader programma

bezig.

Als uw ontvanger op het ogenblik goed werkt kan u het beste wachten met

upgraden tot het loader programma klaar is.

Als uw ontvanger niet meer werkt kan u het beste versie 15 er weer inzetten,

als u toch versie 20 wil proberen is dat voor uw eigen risico, zie

attachment.

Met vriendelijke groeten,

Strong repair,

John Overeem.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan