Strong SRT8000 werkt op K en Taq kanalen !!!!

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Wie zijn SRT8000 met de nieuwste software programeerd (V20) kan toch nog kijken naar de Kiosk en Taq. kanalen.

Heb hier een ontvanger met de nieuwe software geprogrameerd en de kanalen opnieuw laten inlezen op wilekeurige volgorde.

Daarna gekekn of de K en Taq kanalen het nog deden en zie daar na wat heen en weer gezap doen ze het weer.

Sommige kanalen valen na een minuut of tien weer uit maar andere blijven uren werken.

Volgens mij moet dit wegvallen van enkele kanalen toch op te lossen zijn.

Zijn er trouwens (dis)assamblers voor deze software ????

Misschien zijn er meer mensen met dezelfde ervaring of heeft er misschien iemand al een oplossing ??

 
Klopt!!! (denk ik).

Een kennis van mij heeft sinds een paar weken een spiksplinternieuwe strong8000 met versie 20 erin, en kan alle T's en K's nog steeds prima ontvangen!! Ook het kanalen inlezen gaat goed. Hij heeft zelfs de 10 sec uitval nog niet ontdekt!! De sofware is van een ander fabrikaat als de vorige versie 20!!

Misschien een tip voor onze vriend Bonny (of iemand anders met een hoop it-verstand!), om zich hier eens in te verdiepen??

Wie is dit nog meer opgevallen, of is dit een uniek "fabrieksfoutje"?

Groetn Piet.

 
Heel intressant, van welk fabrikaat is die software. De huidige is van dASSAULT AT.

Kan iemand die software uitlezen en op een free server plaatsen?

 
ZEER INTERESSANT!!!

Mijn Spaanse vrienden "Dead Cafe Team" hadden het ook al voor elkaar gekregen om een Strong firmware te pachen, zodat ze alle PPV kanalen konden kijken. Die firmware werkte redelijk.

Nu is er dus ook nog een originele V20 firmware, die 100% werkt op PPV kanalen! Te gek. We moeten die uitlezen, en ff online plaatsen, dan kunnen in ieder geval andere mensen met een Strong deze firmware testen.

Mocht ie echt zo goed zijn, dan ga ik natuurlijk met de MHW apps. aan de slag.

H2Deetoo,

 
Deze gegevens heb ik doorgekregen van betreffende ontvanger:

Versie 20

Fabrikant: Oem 6

Type 0

Pathrun 0

Groetn Piet.

 
Mijn ontvanger heeft nieuwe software van Strong.

Versie 20

oem 6

type 3

pathrun 0

Geen beeld op taquilla of K-zenders met de duck-files.

Welke files worden gebruikt bij de werkende ontvangers?

SatKlungel.

 
Ik ben ook wel uiterst geïnteresseerd in deze nieuwe firmware. Vooral omdat ik met de versie20 (van de Strong website) grote problemen heb. Niet alleen omdat ik bepaalde kanalen niet meer kan ontvangen maar ook omdat mijn ontvanger gewoon op standby slaat tijdens het kijken.

Heeft iemand dit zelfde probleem ook al ondervonden ?

Als er iemand mij deze nieuwe firmware doormailt wil ik deze gerust op mijn webserver zetten zodat iedereen die met zijn strong sukkelt nu eindelijk (misschien) eens geholpen is.

Dank bij voorbaat,

C.

 
Dit begint hier echt al op een Bedelstaf te lijken.

Vragen voor files of links doe je daar.

Hier a.u.b. uitsluitend nog reacties omtrent de firmware ontwikkeling of de ontvanger op zich.

Als dat niet tot de mogelijkheden behoort zien we ons genoodzaakt dit topic te sluiten.

 
@ @did

Dat op standby springen is eind vorig jaar uitvoerig besproken, het kwam hier op neer dat het een hardware probleem is en de tuner met dit probleem door Strong worden omgeruild voor een andere.

Neem dus kontakt op met het bedrijf waar je hem gekocht heb.

@NvBgm

Kun je nog wat meer vertellen over die oem versie, hoe kom je aan die software, welke files gebruik je. Ik wil er alles over weten.

 
Bedelen lijkt mij een groot woord.

Het verschil kan evengoed in de files zitten als in de ontvangersoftware!

Bij mij zit nl. ook versie 20 oem.

(deze zat in de nieuwe ontvanger)

SatKlungel.

 
Satklungel, dit is geen forum om voor files te vragen.

Ik zal het nog eens uitleggen. Dit is een ontvanger forum, hier spreekt men dus over ontvangers, wat mij betreft ook hun firmware maar niet over files voor de pic/GW want dat heeft niets met de ontvanger te maken.

Echter, als op welk forum dan ook de indruk begint te ontstaan dat het op een "stuur mij ook eens zo'n file" thread begint te lijken, dan is het van onze kant beter hier voor te waarschuwen dan een misschien interessant topic te sluiten.

Nu kan het best zijn dat die files de firmware betreft maar als we dan weer een rits "stuur me die ook eens" vragen krijgen, dat ziet niet uit, daar is de Bedelstaf voor.

Een ander goed alternatief wat we ook al vaker aangedragen hebben is dat iemand die firmware op een site zet en er dan een link naar plaatst, dan kan ook iedereen die afhalen zonder dat er een x aantal mailtjes van "stuur me die ook eens" geplaatst hoeft te worden.:)

Wat betreft GW en soortgelijke files, daar hebben we geen boodschap aan, dat regelt men zich maar via email.

Evt. verdere discussie over deze regels a.u.b. per email of in dit geval mag het ook in kletspraat.

That's all.

[Edited by Black Tiger on 29-05-2001 at 13:14]

 
@ Tiger,

Daar insisteerde ik toch op ? Om de firmware op een webserver te plaatsen ? Is dit al bedelen ?

@Duck,

Krijg je dan zomaar een andere reciever ? Want toen ik nog met versie 15 werkte had ik dit probleem eigenlijk niet maar dan kon hij sommige kanalen niet vinden. Je kan dan inderdaad een 30 meter kabel achter je TV leggen maar dat is de bedoeling toch niet. Als je nieuwe firmware op je reciever plaats behoort deze toch goed te werken.

Moest er dus iemand deze firmware kunnen uitladen dan wil ik deze wel eens grondig bekijken en uitproberen. Anders stap ik maar eens naar mijn leverancier.

 
Neem maar eens kontakt op met Strong Nederland, daar wordt goed met klachten van klanten omgesprongen is mijn ervaring. Ik had een klacht opgegeven per email en kreeg keurig antwoord met de vraag waar ik tel bereikbaar was om mij telefonisch te woord te staan.

Op s**4**l liep eind vorig jaar een tread over dit zelfde probleem van telkens in standby gaan van de ontvanger, deze persoon kon zijn tuner omruilen omdat Strong de fout erkende zijnde fabrieksfout.

 
@Did. Niet leren lezen? Ik schreef toch duidelijk in de kletspraat verder discusieren hierover he?

Het gaat niet specifiek om jou, maar over het geheel, jij vraagt om te mailen (om ze op een webserver te zetten, maar dat maakt niet uit) dan komt de volgende, die vraagt ze ook, en als ik niet ingegrepen had, hadden we gelijk hier weer een stuk of 5 meer van die dingen gehad, het was dus ter voorkoming van.

Verder geen woord meer hierover anders wordt het topic alsnog gesloten, als ik zeg verder discussieren in de kletspraat of per email hieromtrent dan meen ik dat ook.

[Edited by Black Tiger on 30-05-2001 at 00:11]

 
Ok, maar na al dezen swets staan we dus nog altijd evenver.

Hopelijk komt er hier nog een beetje respons na de hartelijke ontvangst.

 
Hoi,

Hier zou iets moeten staan.

Met name de "death cafe" versie.

Ik weet het niet, ik ken geen letter spaans..:biggrin:

http://www.galeon.com/xxxxx/

====================

Die is nog al eens weggehaald.

GEEN links naar sites die illegale software verspreiden!

 
Laatst bewerkt:
Mijn reciever is inderdaad binnen bij strong. Ik ben nu wel benieuwd of dat ze daar iets met mijn reciever kunnen of zullen aanvangen. Als jullie willen laat ik nog wel iets weten. Toch bedankt voor de tip. Ondertussen blijf ik toch nog altijd geïnteresseerd in de alternatieven die beschikbaar komen voor de versie 20 van strong. :cool:Enige repliek is dus altijd welkom ...:cool:

Grtz,

 
Dit gaat wel niet over de Strong, maar toch even vermelden. Een vriend brengt z'n Pioneertje naar een bedrijf toe, die verkondigd om het app weer aan de praat te krijgen met de T en K's.

Er komt dus wel beweging in de zaak.

Heb hier ook al meegemaakt dat sommige Strongs met de 15 ook problemen geven met bovengenoemde pakketten.

Probeer morgen ook even de laatst binnengekomen Strongetje.

 
Kun je met het filetje dat je op de strong-site download ook software uit de ontvanger lezen, ipv het erin te laden?? En is dit 100% veilig te doen?

Ik wil anders wel heel voorzichtig aan die kennis vragen of ik z'n ontvanger even mag lenen, maar hij zal hem waarschijnlijk wel graag in dezelfde staat terug willen ontvangen!

Wie heeft hier ervaring mee? Ik heb nog niet durven expirimenteren met m'n eigen doos, er gaat wel eens wat mis heb ik wel eens gehoord!?!

Groetn Piet.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan